mazlomi

افق چشم انداز بیمه تعاون تا سال ۱۴۰۵ ترسیم شد

تصویر روز: مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اعلام کرد که این شرکت در برنامه ریزی های آینده خود تا سال ۱۴۰۵ به حرکت رو به جلو و تحقق سود آوری ادامه خواهد داد.
شرکت بیمه تعاون در پنجمین سال فعالیت،رسالت اصلی خود را در تأمین منافع ذینفعان از طریق ارائه خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری بهینه وهمچنین حضور پایدار وموثر در بازار بیمه کشور به ویژه بخش تعاون میداند.به بهانه برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی وهمچنین دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور درجزیره کیش با دکتریونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفتگویی انجام دادیم که ماحصل آنرا در زیر می خوانید:
یونس مظلومی،مدیرعامل شرکت بیمه تعاون درباره وضعیت این شرکت گفت:طی چند ماه گذشته این شرکت شاهد رشد چشمگیری هم از نظر پرتفوی و هم از نظر سودآوری بوده که به آن تصمیم سهامداران شرکت در خصوص افزایش سرمایه را نیز باید اضافه کرد. ضمنا کسب چندین تأیید صلاحیت حرفه ای مدیران فنی نیز نشان از تقویت ساختار فنی شرکت دارد.
وی درادامه افزود:درشرکت بیمه تعاون کمیته تدوین استراتژی شرکت بیمه تعاون جهت انجام برنامه ریزی استراتژیک تشکیل شده که در راستای آن رشد سهم بازار شرکت مطابق با افق زمانی ۱۴۰۵ برآورد شده است و مسلما با توجه به نیاز بازار و تغییرات مستمر محیطی و بر اساس برنامه‌های مذکور تدوین طرح‌های جدیدی نیز در دستور کار شرکت خواهد بود.
این مدیر بیمه ای همچنین ازتشکیل کمیته وصول مطالبات به صورت ماهانه در این شرکت خبر داد و اعلام کرد: فعالیت های این کمیته منجر به وصول و تعیین تکلیف مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد ریال از بدهی‌های سررسید شده و منقضی شده شرکت شد که در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.
مظلومی در این زمینه که نوسانات نرخ ارز چه تاثیری بردرآمد وهزینه های بیمه گران دارد، خاطر نشان کرد: نوسات نرخ ارز در زمینه داراییهای ارزی شرکت های بیمه طبیعتا باعث ایجاد درآمد برای بیمه گران می شود و باید متقابلا تعهدات ارزی بیمه گران را نیز در نظر گرفت . چرا که در این بخش باعث افزایش هزینه های شرکت های بیمه شده است.
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین اعلام کرد: با تلاش در جهت استانداردسازی اقدامات و فعالیت‌های شرکت از طریق تصمیم به استقرار سیستم‌های ISO (مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، شکایت مشتری) سعی در تحقق رشد بهره وری شده و بدین طریق از هر گونه اقدام سلیقه‌ای توسط واحدها جلوگیری به عمل می آید.
مظلومی در ادامه درباره نتیجه تفاهم نامه های اخیر بیمه تعاون با مجموعه تعاون اظهار داشت:با توجه به مصوبات شورای مدیران در چند جلسه اخیر و مأموریتی که به مدیران بازاریابی و امور شعب شرکت داده شده براساس پیگیری های مدیران مذکور هم در تهران و هم در استانها از طریق رؤسای شعب اقدام به برگزاری جلسات با ادارات کل تعاون استانها است و امیدواریم در آینده ای نزدیک نتایج مهمی حاصل شود.
مظلومی در خصوص حضور شرکت‌های بیمه ای درنمایشگاه بورس، بانک و بیمه نیزتاکید کرد:در دنیای کسب وکار حضور فعال و پررنگ ، هم اهداف تبلیغاتی را دنبال می کند و هم افزایش اعتماد عامه را بدنبال خواهد داشت. درواقع یکی از شاخص های تعیین شده در کارت های امتیازی متوازن واحدها ( BSC ) بویژه روابط عمومی تعیین میزان حضور شرکت در این چنین نمایشگاه ها و نیز برگزاری همایش ها و. . . است.
وی با اشاره به برنامه های آتی بیمه تعاون در زمینه سرمایه گذاریIT مدیریت فروش گفت:با توجه به اهداف تعیین شده درBSC واحدها و به عنوان نمونه افزایش سود برای امور مالی شرکت مسلما برنامه هایی برای افزایش و بهبود سرمایه گذاریها خواهیم داشت. ضمنا با توجه به کاربرد رو به رشد فناوریهای اطلاعات وامکانات IT ،توجه به دیجیتال مارکتینگ ونیزفروش الکترونیکی بیمه نامه ها در اولویت اقدامات آتی شرکت قرار گرفته است وتوسعه تعداد نمایندگان جنرال و نیز فروشندگان تخصصی بیمه های زندگی به طوری کاملا جدی و در مسیر تحقق اهداف تعیین شده توسط مدیریت مربوطه دنبال می شود.
مظلومی همچنین به افزایش شعب شرکت دراستانها برحسب برنامه پیش بینی شده با تأ کید بر نفوذ بیمه درکشور، افزایش شبکه فروش شرکت با جذب نمایندگان توانمند و متعهد،توسعه کمی و کیفی شبکه فروش(نمایندگان و بازاریابان) و افزایش میزان پرتفوی تولیدی شرکت با تأکید بر جذب بازار بیمه ای بخش تعاونی به عنوان برنامه های آتی شرکت اشاره کرد و افزود:ما همچنین توسعه محصولات وهمچنین طراحی محصولات جدید بیمه ای با شناسایی نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار، تلاش برای ارائه سرویس های متمایز به مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی، راه اندازی CRM به منظور هدفمندسازی ارتباط با مشتریان، تسهیل در دسترسی آسان مشتریان و بیمه گزاران به خدمات شرکت در سراسر کشور از جمله عملیاتی نمودن فروش الکترونیکی بیمه نامه، تعامل با شرکتها و موسسات بیمه ای اتکائی داخلی و خارجی در خصوص توزیع ریسکهای بیمه نامه های بزرگ و برندسازی بیمه تعاون با بهره گیری از شیوه های کارآمد و مناسب را در دستور کار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *