dolar foroshi

دولت بازار ارز را کنترل کند

تصویر روز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وجود حجم قابل توجهی از ارز و طلا در کشور را ظرفیت مناسبی برای کاهش قیمت دلار دانست و افزود:دولت باید اقدامات اساسی برای تعدیل قیمت ها در بازارهای مختلف انجام دهد.

شهاب نادری در گفت‌ و گو با خانه ملت درباره تداوم شرایط برای کاهش قیمت دلار گفت:باید پذیرفت قیمت ارز در سال جاری با افزایش غیرقابل توجیهی روبرو شده چرا که بخش قابل توجهی از رشد قیمت دلار ناشی از برخی اخبار سیاسی و فضا سازی رسانه ای از سوی دشمنان بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ایران سال هاست که از سوی آمریکا تحریم شده است بنابراین در صورت مدیریت صحیح و اعمال سیاست های کارشناسی، امکان مدیریت بازار و مقابله با تحریم ها وجود دارد.

دولت اقدامات اساسی برای تعدیل قیمت ها در بازارهای مختلف انجام دهد

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر در مجلس شورای اسلامی افزود:مجلس به وزرای اقتصادی کابینه رای اعتماد داد و از طرفی حدود سه سال از مدت فعالیت دولت دوازدهم باقی مانده است بنابراین باید دولت اقدامات اساسی برای تعدیل قیمت ها در بازارهای مختلف انجام دهد.

نادری در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،تصریح کرد:با توجه به رای بالای نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی اقتصاد و برنامه های دژپسند پیش بینی می شود شرایط برای کاهش قیمت دلار فراهم شود.

وی ادامه داد:امکان تحریم فروش نفت ایران وجود ندارد بنابراین مشکل چندانی برای درآمدهای ارزی کشور ایجاد نمی شود از طرفی ساز و کارها برای انجام تعاملات بانکی وجود دارد.

وجود حجم قابل توجهی از ارز و طلا در کشور ظرفیتی مناسب برای تعدیل نرخ ارز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود حجم قابل توجهی از ارز و طلا در کشور،یادآور شد:امیدوارم وزیر اقتصاد با هماهنگی با تیم اقتصادی دولت از تمامی ظرفیت ها برای کاهش قیمت ارز،ایجاد ثبات اقتصادی و مهار نرخ رشد تورم استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *