08 16 26kett 1

بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی برگزار می شود

تصویر روز: رئیس موسسه آموزش عالی فن آوران حکیم اعلام کرد: بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تفاوت ویژه نسبت به دوره های قبل ۲۸ آبان ماه در تالار فردوسی دانشگاه تهران و با معرفی برترین های علمی کتاب سال دانشجوئی برگزار می گردد.

به گزارش تصویر روز همایون حکیمی نیا با بیان این مطلب افزود: این جشنواره توسط دبیرخانه دائمی کتاب سال دانشجویی ، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری و مشارکت موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم برگزار خواهد شد. این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار می‌شود.
در بخش اصلی آثار دانشجویان در کلیه رشته‌ها اعم از گروه علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، علوم انسانی و… پذیرفته و بررسی شده است.
در بخش ویژه نیز آثار مرتبط با پنج موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، اخلاق و محیط زیست، مطالعات میان رشته ای قرآن کریم، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی، علوم انسانی اسلامی پذیرفته و اقدام می شود.

در بخش جنبی این جشنواره به دو موضوع نگارستان کتاب و ایده های برتر دانشجویی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همراه با فضا غرفه هایی برای حامیان معنوی و مادی و علاقمندان اختصاص دارد.
بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با مشارکت جهاد دانشگاهی ، وزارت ورزش و جوانان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، موسسه خانه کتاب، پژوشگاه فرهنگ و ارتباطات، موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم و… با سخنرانی شخصیت های برجسته علمی و حضور مدعوین کشوری و دولتمردان، معاونان محترم، نخبگان و دانشجویان برگزار می گردد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نیز با تقدیر و تجلیل از برترین مقالات و برگزیدگان این جشنواره همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *