google.1

چند سرویس‌ گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

تصویر روز: گوگل قادر به انجام کارهای مختلفی با اپلیکیشن‌هایش است. در این مقاله به معرفی ۴ سرویس گوگل خواهیم پرداخت که شاید خیلی‌ها از وجودش بی‌اطلاع باشند. از جمله این امکانات می‌توان به جستجوی تصویری و اجرای یک بازی آنلاین اشاره کرد.

به گزارش گجت نیوز ، آیا تا به حال مشغول گوش دادن به موسیقی بوده‌اید که نام آهنگ یا حتی خواننده‌ی آن اثر را نمی‌دانستید؟ آیا به دنبال راهی می‌گردید تا بتوانید آن را در اینترنت پیدا کنید؟ ما به شما راه‌کارهای جدیدی را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این چهار قابلیت گوگل شما قادر به انجام کارهایی هستید که شاید تا پیش از این راهی برای انجام آن‌ها به ذهنتان نمی‌رسیده است.

اپلیکیشن‌های مختلف گوگل از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برند که شاید بسیاری از کاربران حتی از وجود آن‌ها نیز اطلاعی ندارند. در این مقاله این قابلیت‌ها را برای شما توصیف خواهیم کرد. علاوه بر این، با دیگر اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل نیز بیشتر آشنا خواهید شد.

جستجوی تصویری

4 سرویس گوگل که بسیاری از وجودشان بی‌اطلاع هستند

جستجوی تصویری برای به حداقل رساندن جستجوهای گوگل شما طراجی شده است و در اپلیکیشن Google Assistant نهفته است. گوگل عکسی از صفحه شما می‌گیرد و از طریق آن به جستجو می‌پردازد. حالا شما می‌توانید در حالی که مشغول چت با دوستانتان هستید، جستجو را به خود جستجوگر گوگل بسپارید.

زمان سنج

4 سرویس گوگل که بسیاری از وجودشان بی‌اطلاع هستند

گوگل کروم دارای یک افزونه است که می‌تواند به عنوان یک زمان سنج برای شما کار کند. فرقی نمی‌کند زمان بازی با دوستانتان باشد یا یک زنگ هشدار برای توجه شما به یک وقت ملاقات، زمان سنج یک چیز با‌ارزش و مفید است که می‌تواند در ذهن دوستانتان از شما یک فرد وقت شناس بسازد.

اپلیکیشن جستجوی صوتی

4 سرویس گوگل که بسیاری از وجودشان بی‌اطلاع هستند

ما یک موسیقی گوش داده‌ایم و هیچ ایده‌ای در مورد خواننده‌ی آن نداریم. همراه با اپلیکیشن Sound Search گوگل، شما می‌توانید موسیقی را پخش کرده تا با استفاده از این قابلیت گوگل ، اطلاعاتی از آن قطعه را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *