یخچال فریزر جدید سامسونگ با قابلیت تغییر گنجایش

تصویر روز: اغراق نیست اگر ابعاد و گنجایش یک یخچال را اولین عامل مؤثر در انتخاب خانواده‌ها بدانیم. نیازهای متفاوت خانواده‌ها و همچنین فضای محدود خانه‌ها در زندگی شهری، باعث می‌شود تا خانواده‌ها، قبل از توجه به کارکرد و امکانات یک یخچال، ابتدا اندازه و ظرفیت یک محصول را بررسی کنند.

نیاز کاربران مختلف نیز همیشه یکسان نیست. زمانی نیاز به نگهداری میزان بیشتری مواد غذایی دارند و زمانی کمتر. در زمان نیاز بیشتر، فضا کم می‌آید و در زمان نیاز کمتر، مصرف انرژی به‌صرفه نیست؛ اما این مسائل در مورد یخچال بالافریزر سامسونگ RT7000 مطرح نیست. چراکه در این محصول به تمامی این موارد اندیشیده شده و سامسونگ علاوه بر بهینه کردن ابعاد یخچال، اجازه تغییر کاربری بخش‌های مختلف آن را نیز به کاربران داده است.

گنجایش بیشتر با ابعاد یکسان
یکی از چالش‌های اصلی خانواده‌ها هنگام خرید یخچال‌هایی با ظرفیت بالا این است که آن‌ها، ابعاد بیشتری هم دارند که بعضاً ممکن است در برخی آشپزخانه‌ها، جا نشوند یا فضا را بیش از حد اشغال کنند. سامسونگ به‌عنوان شرکتی که برای فراهم کردن یک سبک زندگی راحت برای مشتریان خود تلاش می‌کند، با راهکاری نوآورانه این مشکل را حل کرده است. یخچال بالافریزر سری RT7000 گنجایش ۶۲۰ لیتری دارد و باوجود افزایش ظرفیت ۳۷ لیتری، ابعاد آن نسبت به مدل‌های پیشین تفاوتی نکرده است.

سامسونگ این کار را از طریق کاهش ضخامت دیواره‌ها انجام داده تا ظرفیت بالای یخچال، باعث اشغال فضای اضافی در آشپزخانه‌ نشود. برای دستیابی به چنین امکانی سامسونگ با عایق‌بندی دیواره‌های محصول با بهترین کیفیت (فناوری Space Max) امکان کاهش ضخامت آن را فراهم کرده است. همچنین این یخچال، استفاده بهینه از تمام طبقات یخچال را ممکن کرده است و دیگر نیازی به نگهداری مواد غذایی در یک جعبه یا فضای مخصوص نیست.

تبدیل فریزر به یخچال

یخچال بالافریزر RT7000 سامسونگ، می‌تواند اندازه خود را متناسب با نیاز کاربران تنظیم کند! این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا برحسب نیاز خود کاربری بخش‌های مختلف دستگاه را تغییر دهند و فریزر آن را تبدیل به یخچال کنند. چراکه نیازهای کاربران در مقاطع مختلف، یکسان نیست. برخی اوقات مانند عید نوروز، ماه رمضان و داشتن میهمان، استفاده از تمام ظرفیت یخچال و فریزر برای نگهداری از خریدها و مرغ و گوشت‌هایی که به‌زودی باید طبخ شوند، ضروری است و برخی مواقع مانند زمان سفر، تنها بخش کوچکی از دستگاه، نیاز خانواده را پوشش می‌دهد.

بر این اساس، سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا در مواقع نیاز به فضای بیشتر، کاربران بتوانند هر دو بخش فریزر و یخچال را به یخچال تبدیل کنند. یا در مواقع سفر، فریزر را تبدیل به یک یخچال کوچک کرده تا به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کنند. همچنین بر اساس نیاز کاربر، هرکدام از بخش‌ها، می‌توانند به‌سادگی غیرفعال شوند. یخچال سری RT7000 وضعیت هر بخش، دمای آن و حالتی که دستگاه روی آن قرار دارد را نیز، از طریق یک صفحه‌نمایش که روی در آن تعبیه‌شده، به اطلاع کاربر می‌رساند.

این محصول همچنین با داشتن سه حالت دمای مختلف از جمله فریزر (۱۲- درجه)، انجماد ملایم (۵- درجه) و میوه و سبزیجات (۳ درجه) دست کاربران را برای انتخاب دمای موردنظر خود، باز گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *