tejarat no

معرفی برترین شعبه بیمه تجارت نو

تصویر روز: بازدید قائم مقام و معاون توسعه بازار شرکت بیمه تجارت نو از شعبه غرب در روز شنبه ۱۹/۷/۹۷ برگزار شد.

به گزارش تصویر روز در ابتدای این جلسه قائم مقام شرکت علیرضا بنی اسدی، برخی از چالش ها و فرصت های پیش روی شرکت را بر شمرد. وی خاطرنشان کرد با توجه به پتانسیل های موجود در شرکت، در آینده ای نزدیک بیمه تجارت نو از شرکت های بیمه ای خوش نام و خوش آتیه خواهد بود.
همچنین قائم مقام شرکت افزود: برای همه ما کسب سود باید هدف اصلی باشد. چابک بودن شبکه فروش مورد انتظار هیئت مدیره و مدیرعامل است. همچنین در جهت هدف جذب پرتفوی مورد نظر باید آنالیز ریسک صحیح در این بازار بشدت رقابتی را داشته باشیم.
همچنین وی در خصوص اهمیت آموزش و به روز بودن شبکه فروش بخصوص آموزش فروش بیمه های عمر و زندگی و تعامل مدیران ستادی و نمایندگان تاکید ویژه داشت.

در ادامه این نشست معاون توسعه بازار و شبکه فروش دکتر شهریار با تمجید از تلاش های شعبه غرب، این شعبه را از برترین شعب بیمه تجارت نو برشمرد.
وی عنوان کرد: شرکت باید برگزاری بسترهای آموزشی مناسب و حرفه ای در جهت جذب پرتفوی قابل قبول را انجام دهد و با در نظر گرفتن مدیریت ریسک بدنبال کارهای بزرگتر در صنعت بیمه باشیم.
معاون توسعه شبکه فروش افزود با داشتن شجاعت و جسارت می توان به اهداف بزرگ دست یافت.
در انتهای جلسه و نشست صمیمانه ای که با حضور دکتر بیانی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو برگزار گردید، بر تعامل هرچه بیشتر مدیران ستادی با نماینده ها و روسای شعب بیش از قبل تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *