sahmani.1

پیام تسلیت سهمانی بمناسبت در گذشت مدیر عامل تأمین اجتماعی

تصویر روز: در پی درگذشت دکتر نوربخش مدیر عامل و آقای تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی ، دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله مراتب تعزیت و تسلیت خود را بابت ضایعه اندوهناک درگذشت مرحوم دکتر نور بخش و مرحوم تاج الدین دو تن از مدیران خدوم و دلسوز سازمان تأمین اجتماعی اعلام می دارم.
دکتر نوربخش در طول حیات پر برکت خود وبه ویژه تصدی مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی با کوله باری از تجربه فراوان ودانش بسیار ، همواره در جهت بر طرف نمودن مسایل و مشکلات جامعه معزز مستمری بگیران وبیمه شدگان همه مساعی و همت خود را به کار می بست و همواره مشکلات جامعه کارگری را با پشتکار و صبر و متانتی مثال زدنی پیگیری می کرد.
فقدان آن عزیز سفر کرده ضایعه ای جبران ناپذیر و اندوهی ابدی برای کشور، پیکره سازمان تأمین اجتماعی و جامعه پزشکی کشور است؛ اما چه می توان کرد که در برابر مشیت و تقدیر الهی باید سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شد.
برای روح بلند دکتر نوربخش و یار و همراه ایشان مرحوم تاج الدین از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ، همکاران و عزیزانمان در سازمان تأمین اجتماعی و جامعه کارگری صبر و شکیبایی مسالت دارم.

محمد علی سهمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *