bank melli.1

خوداشتغالی ۱۷ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

تصویر روز: بانک ملی در راستای همسویی با سیاست های کلان اشتغال و حمایت از بازار کار از ابتدای سال تا پایان مهرماه۱۷هزارو۴۱۸فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و بالغ بر شش هزارو۸۲۶فقره وام مشاغل خانگی پرداخت کرد.

به گزارش تصویر روز در هفت ماه ابتدای امسال تعداد ۱۳ هزار و ۳۵ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از دو هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال و بالغ بر سه هزار و ۸۸۷ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۶۲۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، ۷۳۵ فقره از این تسهیلات به ارزش ۵۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۵۶ فقره به ارزش ۳۵ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت ۱۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۹۴۰ میلیون ریال و پنج هزار و ۶۲۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۵۱۴ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال و بازار کسب و کار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *