bimeh mellat

پرداخت سود سهام ۱۳۰ هزار بازنشسته سهام دار بیمه ملت

تصویر روز: معاون مالی و اقتصادی بیمه ملت گفت: سود سهام سال ۹۶ تمامی ۱۳۰ هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری که سال ۹۵ سهامدار این شرکت شده بودند، در آبان ماه امسال پرداخت شده است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،حسن هاشمی اظهار داشت: در آبان ماه جاری بیش از ۷٫۲ میلیارد تومان سود سهام شرکت بیمه ملت طی ۵ مرحله به حساب بانک صادرات ۱۳۰ هزار و ۳۰۸ سهامدار این شرکت که از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری هستند واریز شده است.
وی با اشاره به پرداخت مرحله ای سود سهام نیز گفت: پرداخت سود سهامداران طی ۵ گروه ۳۰ هزار نفری و براساس حروف الفبا و طبق شماره حساب های اعلام شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت شده است.
هاشمی یادآور شد: سود سال ۹۶ هر سهم بیمه ملت، معادل ۱۶ تومان است که با توجه به اینکه هر بازنشسته کشوری سهام دار ۳۵۰۰ سهم دارد، مجموع سود سهام سال ۹۶ برای هر یک از این عزیزان ۵۶ هزار تومان می شود.
معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه ملت همچنین گفت: سود سهام سال ۹۵ بازنشستگان سهامدار صندوق بازنشستگی کشوری نیز سال گذشته و طی ۵ مرحله به ترتیب حروف الفبا به حساب بانک صادرات این عزیزان واریز شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *