hamrah aval

۳ میلیارد تومان جایزه در «بسته های میلیونی» همراه اول

تصویر روز: در قرعه کشی بزرگ همراه اول، هر ماه بیست جایزه ۵۰ میلیون تومانی به مشترکین اهدا می شود.
به گزارش تصویر روز در این طرح به ۶۰ نفر از مشترکین همراه اول که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه سال جاری اقدام به فعالسازی بسته های اینترنت کنند، به قید قرعه، ۵۰ میلیون تومان جایزه اهدا می شود.
کلیه مشترکین دایمی و اعتباری که بسته اینترنت فعال دارند مشمول این طرح می شوند. جهت شرکت در قرعه کشی نیاز به ثبت نام یا اقدام خاصی توسط مشترک نیست، بلکه تمامی مشترکینی که در بازه مشخص شده (اول آذر تا ۳۰ بهمن) اقدام به فعالسازی بسته اینترنت کنند، در قرعه کشی شرکت داده می شوند.
کلیه امتیازات از ابتدای آذرماه در تمام قرعه کشی ها محاسبه می شود؛ به عبارت دیگر امتیازات از ابتدای آذرماه به ماه های بعدی منتقل و به صورت تجمعی در نظر گرفته می شود.
نحوه امتیاز دهی به این صورت است که خرید بسته های ترکیبی شامل دیتا، بسته های اینترنت «مدار فیروزه ای» و یا هریک از بسته های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه ها به جز «اینترنت همراهی» به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته های «اینترنت همراهی» از درگاه #۲۱*۱۰۰۰* به ازای هر یکصد تومان ۲ امتیاز برای مشترک لحاظ می شود که هر امتیاز معادل یک شانس در قرعه کشی است. در این طرح هزینه ای که کاربر بابت تعرفه آزاد می پردازد امتیازی برای وی نخواهد داشت.
مشترکین می توانند جهت استعلام امتیاز خود در قرعه کشی کد #۰*۳۲۳*۱۰* را شماره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *