khodro.tolid

مردم از کیفیت خودروهای داخلی ناراضی اند

تصویر روز: نماینده مردم گلپایگان، خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.

علی بختیار در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت قیمت خودرو ها گفت: با چالش بزرگی در حوزه خودرو مواجه هستیم و آن اینکه خودرو سازان داخلی را به بخش خصوصی واگذار نکردیم.
وی افزود:ایران خودرو و سایپا دو خودروساز بزرگ توسط دولت اداره می شوند. امروز خودرو سازی دچار ضعف جدی است و اداره خوبی نداشتند.
بختیار به نارضایتی کسانی که خودرو ثبت نام کرده ولی در موعد قرارداد تحویل نگرفته اند اشاره کرد و افزود:مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.

خودروسازی باید به افراد اهل واگذار شود

عضو کمیسیون اصل نود راه چاره را واگذاری خودروسازی به افراد اهل دانست و افزود:در شرایط فعلی کسی که بتواند اهل مدیریت صحیح در این زمینه باشد را نداریم.
بختیار گفت: امروز خودروسازان ما با این قیمت هایی که محصولات خود را عرضه می کنند دچار زیان شدند و با این روند انباشت زیان طی سالهای آینده منجر به ورشکستگی خودروسازان می شود.

خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است

بختیار عنوان کرد:نداشتن بهره وری و شکل گیری صنعت بدون فن آوری، تکنولوژی باعث شکست این صنعت می شود.
وی عمده مشکلات خودروسازی داخلی را قیمت بالا و کیفیت پایین دانست و تصریح کرد:خودرو سازان باید تکنولوژی داشته باشند.خودروسازی ما یک صنعت کاملا کپی است که فن آوری در آن آمیخته نیست. شاید ایجاد تنوع در محصول و ارتقا دادن خودروهای جدید بتواند خودروسازی داخلی را از این وضعیت نجات دهد.ولی ثبات کیفیت در قبال افزایش قیمت پذیرفته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *