bm 1

مشارکت بانک ملت در پروژه های سلامت محور

تصویر روز: بانک ها به عنوان بنگاه های قدرتمند اقتصادی اگر بتوانند به مسئولیت اجتماعی به عنوان یک وظیفه بنگرند و به تعهدات خود در قبال جامعه و مردم پایبند باشند، بسیاری از کاستی های جامعه در عرصه های  مختلف فرهنگی و اجتماعی مرتفع خواهد شد. در سال های گذشته، موسسات مالی و بانک ها هر یک تلاش کرده اند در این حوزه  به رقابت بپردازند و از یکدیگر سبقت گیرند.

بانک ملت یکی از موسسات بزرگ اقتصادی کشور است که علاوه بر ایفای وظایف خود در بازار پولی کشور در عرصه‌ های اجتماعی نیز حضوری موثر  و پر رنگ دارد.  ساخت پروژه بزرگ بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی این بانک در قالب حمایت از پروژه‌های سلامت محور است.
جامعه پزشکی کشور نقش مهمی در نظام اقتصادی و تأمین سلامت کشور داشته و همواره از خدمات بانک ملت استفاده کرده است . این بانک با توجه ویژه به جامعه پزشکی که از لحاظ اقتصادی آن را در زمره مشتریان خوش‌حساب خود می‌داند، علاقه‌مند است از طرح ها و پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کشور، به بهترین شکل ممکن حمایت کند.

bi

درواقع عملیات ساخت این بیمارستان،حمایت و پشتیبانی این بانک از این پروژه در قالب ارائه تسهیلات است و بهره‌برداری ازاین پروژه می‌تواند ظرفیت قابل‌توجهی از نیاز کشور را در بخش درمان و سلامت پوشش دهد.
لازم به ذکراست، بانک ملت پیش از این نیاز با طراحى بسته هاى ارزش ویژه شرکت هاى دارویى شامل خدمات و تسهیلات، در تامین مالى و ارایه خدمات به حوزه بهداشت و درمان کشور نقش آفرین بوده است.

سیدعبدالله میرحسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *