b689fad0280b286c898256c8d3b

ترخیص روزانه ۳۰ آمبولانس از گمرک

تصویر روز:  سرپرست سازمان اورژانس کشور از ترخیص روزانه ۳۰ دستگاه خودرو آمبولانس از گمرک کشور خبر داد.

پیر حسین کولیوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر گفت: پیش از این ۷۰۰ دستگاه آمبولانس در گمرک به دلیل مشکلاتی مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته روزانه در حال ترخیص هستند.
وی با اشاره به آغاز فصل زمستان اظهار داشت: در کمتر از دو ماه ۴۰۰ دستگاه آمبولانس در سطح پایگاه های اورژانس سراسر کشور توزیع شد که با توجه به شرایط جوی و یخبندان، سعی شده از بهترین خودروها در سال ۹۷ استفاده شود.
کولیوند با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال تکمیل و توسعه ناوگان دریایی اورژانس هستیم، افزود: سازمان اورژانس کشور دو فروند شناور دریایی دارد که در هرمزگان مستقر هستند. علاوه بر این اضافه کردن پنج فروند شناور دریایی دیگر نیز در دستورکار اورژانس قرار دارد.
سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: قرار است این پنج فروند شناور دریایی اورژانس در بوشهر، خوزستان و هرمزگان مستقر شوند؛ بر این اساس می‌توانیم مکان های بین جزایر جنوبی کشور را پوشش اورژانسی دهیم.
کولیوند خاطرنشان کرد: در گذشته فقط پنج بالگرد اورژانس داشتیم، اما در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده ۴۰ بالگرد در پایگاه های اورژانس هوایی تامین و مستقر شده اند که افتخاری برای کشور است.
وی با بیان اینکه نداشتن بالگرد دید در شب، از نقاط ضعف‌ اورژانس محسوب می‌شود، افزود: با این حال تاکنون توانسته ایم با استفاده از بالگردهای مستقر در پایگاه های اورژانس هوایی کشور، در موارد مختلف تعداد قابل توجهی از مصدومان را به سرعت جابجا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *