mom

تبریک رئیس اتاق اصناف به رئیس بسیج اصناف

تصویر روز: رئیس اتاق اصناف ایران کسب رتبه برتر بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در سطح ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش تصویر روز مهندس سعید ممبینی امروز با حضور در محل سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور،  ضمن اهداء لوحی به غلامرضا حسن‌پور، کسب عنوان رده برتر ستاد کل نیروهای مسلح را به وی تبریک و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری

رئیس محترم سازمان بسیج اصناف، بازاریان وتجار کشور

با صلوات بر محمد مصطفی(ص) و خاندان مطهرش و عرض احترام، افتخار داریم در این برهه حساس از تاریخ کشور، شاهد آن هستیم که سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور رتبه برتر در سطح ستاد کل نیروهای مسلح را کسب کرده است.

بدون شک این انتخاب شایسته بیانگر اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تعهد، تخصص، اخلاص و توانایی بالای مدیریتی حضرتعالی و تلاش بی وقفه همکاران عزیز شما در سازمان بسیج اصناف کشور است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه اصناف کشور، به حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال بهروزی و توفیق روز افزونتان را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسالت دارم.

سعید ممبینی

رئیس اتاق اصناف ایران

۱۷ دی ۱۳۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *