maskan

متقاضیان مسکن مهر پرند دلالان را معرفی کنند

تصویر روز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند: برای کوتاهی دست دلالان، متقاضیان واحد‌های مسکن مهر پرند، نقل و انتقالات را در کارگزاری شرکت عمران پرند انجام دهند

به گزارش صدا و سیما؛ محسن وطن خواهی در نشست خبری که در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری برگزار شد، گفت: شهر پرند با ۲۷ سال سابقه، ۱۳۵ هزارنفر جمعیت دارد که متوسط رشد جمعیت ان ۲۲ درصد است.

وی افزود: تعاونی‌های به مشکل برخوردند، مشکل حقوقی دارند و در دادگاه‌ها پرونده دارند وما نقش حامی داریم اگر تعیین تکلیف شود، کمک خواهیم کرد تا مشکل ان‌ها حل شود.

وطن خواهی با اشاره به اینکه تکمیل مسکن مهر را به جد پیگیریی می‌کنیم، گفت: مسکن مهرپرند تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد؛ برنامه‌ای برای تکمیل ۲۵ هزار واحد باقی مانده داریم و ۱۳ هزار واحد تا پایان سال منتظر اب و برق و‌گاز است تا افتتاح شود.

وی افزود: شهر جدید پرند برروی گسل نیست و جزو ناحیه کم خطر زلزله است.

وطن خواهی با اشاره به اینکه سهمیه جابجای متقاضیان پردیس به پرند ۸۰۰ واحد است، گفت: آمادگی لازم را برای جابجایی متقاضیان پردیس به پرند را داریم.

وی درباره ورود دلالان در بازار مسکن مهر پرند افزود: حضور دلالان در مسکن مهر پرند را به جد پیگیر هستیم این افراد با تماس گرفتن با متقاضیان سعی در نا امید کردن ان‌ها و خرید واحد‌های انان دارند.

وطن خواهی گفت: از متقاضیان تقاضا داریم تا دلالان را به شرکت عمران پرند معرفی کنند و هرگونه نقل و انتقال را با کارگزاری‌ها انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *