23775973 computer keyboard

رونمایی از سایت آموزش آنلاین هنر و رسانه

تصویر روز: نخستین وبسایت اموزش آنلاین هنر و رسانه اول بهمن ماه در فرهنگسرای رسانه وشبکه های اجتماعی رونمایی می شود.
به گزارش تصویر روز، وبسایت آکادمی انلاین سرزمین هنر با نشانی academyhonarland ir به همت موسسه فرهنگی دیجیتال پژوهندگان امیدسرزمین هنر و با همکاری دانشکده خبر برای آموزشهای هنری ورسانه ای راه اندازی شده است.
هدف از افتتاح این وبسایت تسهیل ارتباط هنرجویان وعلاقمندان آموزشهای آزاد فرهنگی ،هنری ورسانه ای با استادان برجسته ای است که دسترسی به ایشان برای همه به راحتی امکان پذیرنبوده و استفاده از فناوری های جدید ارتباطی اینترنتی این فاصله را کمتر ونزدیکتر می کند.
تیترنویسی در مطبوعات با تدریس دکترمجید رضاییان، نویسندگی سریال تلویزیونی باتدریس علی خودسیانی ، گریم برای همه باتدریس سحرموسوی، هشت ویژگی جهانی مجری شدن‌با تدریس محمدحسین سروش، تاریخ تحلیلی سینمای ایران با تدریس جبار آذین و ۷دستگاه موسیقی آواز ایرانی باتدریس جمال الدین منبری از جمله دوره هایی است که در اولین گام برای بهمن ماه امسال تدارک دیده شده است.
این آموزشها با ارائه مقاله های آموزشی،پادکست و ویدئوهای آموزشی و آزمون آنلاین در فاز اول همراه است ودر فاز دوم کسانی که حدنصاب آزمون آنلاین را به دست آورند می توانند به صورت حضوری یا از طریق ویدئو چت به شکل آنلاین مستقیما درکارگاههای آموزشی از‌محضر این اساتید استفاده کنند.
همچنین دوره هایی مانند فن بیان و حافظ خوانی با تدریس گوینده پیشکسوت رادیو، استاد امیر نوری و اصول تجزیه وتحلیل فیلم با تدریس حمیدرضا حافظی کارگاههایی است که دراسفندماه برگزار خواهدشد.
مراسم رونمایی از این وبسایت ساعت ۱۸تا۲۰روز دوشنبه اول بهمن ماه درفرهنگسرای رسانه وشبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری میدان قبا برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

a7f0627d 82ff 4efa 930a 1deed74178df

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *