Facebook

سهام فیسبوک ۱۲ درصد جهش کرد

تصویر روز: پس از این‌که فیسبوک داده‌های مالی قدرتمندی را در سه ماهه اخیر گزارش داد و سودی فراتر از انتظار را اعلام کرد، سهام این شرکت بیش از ۱۲ درصد جهش کرد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، چهارشنبه شب، پس از این‌که فیسبوک داده‌های مالی قدرتمندی را در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ گزارش داد و درآمد و سودی فراتر از انتظار را اعلام کرد، سهام این شرکت بیش از ۱۲ درصد جهش کرد.

از سوی دیگر، پس از این که شرکت مایکروسافت اعلام کرد که درآمد ۳ ماهه این شرکت اندکی کمتر از حد انتظار بوده است، سهام این شرکت تا ۴ درصد سقوط کرد.

فیسبوک در گزارش خود اعلام کرده بود که کاربران فعال روزانه این شرکت در همه مناطق جغرافیایی در حال رشد هستند و روند کاهش کاربر در اروپا و آمریکای شمالی معکوس شده است.

درآمد میانگین فیسبوک به ازای هر کاربر به رقم خیره‌کننده ۷.۳۷ دلار رسیده است که نسبت به ۳ ماهه گذشته ۲۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد جهش داشته است. همچنین درآمد سه ماهه منتهی به دسامبر به ۱۶.۹۱ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته ۳۰.۴ درصد رشد کرده است.

درآمد مایکروسافت اندکی کمتر از مقدار پیش‌بینی شده بود. در ۳ ماهه چهارم درآمد این شرکت ۳۲.۴۷ میلیارد دلار بود، درحالی‌که تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند درآمد ۳۲.۵۱ میلیارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *