فراخوان جشنواره ادبی شعر «نهال» منتشر شد

2f732a3c 278f 4bb7 8c06 12a34a6bcc4a

تصویر روز: فرهنگسرای مهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فراخوان نخستین جشنواره ادبی شعر نهال را با نگاه ویژه به شعر انقلاب منتشر کرد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مهر، سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه نوزده و رییس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: جشنواره شعر نهال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف ایجاد انگیزه برای شاعرانی که بتازگی قدم در عرصه ادبی نهاده¬اند برگزار می شود تا شاعران جوانی که تاکنون علی رغم استعداد و توانایی¬های خود موفق به چاپ آثار خود نشده¬اند مورد حمایت قرار گیرند. این جشنواره ضمن شناسایی و جذب استعدادهای ادبی و چاپ آثار شاعران برگزیده امکان تبادل اندیشه و تجربه¬های شاعران جوان را فراهم خواهد ساخت.
رنجبریان در ادامه افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی برگزار می شود، بخش اول؛ بر ای شاعرانی که تاکنون دفتر شعر منتشر نکرده-اند و بخش دوم ویژه برگزیدگانی است که اشعاری متناسب با اهداف و ارزش¬های انقلاب اسلامی ایران از جمله معنویت، ایثار، وحدت و ساده زیستی سروده باشند.
وی گفت: جشنواره شعر نهال با مشارکت، بنیاد شعر وادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات نظری برگزار خواهد شد و علاقه مندان تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند. داوری آثار را حامد عسگری، ابراهیم اسماعیلی اراضی، غلامرضا طریقی و ارمغان بهداروند از شعرای نام آشنای کشور بر عهده دارند.
رییس فرهنگسرای مهر در پایان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۵۵۰۳۳۹۰۰ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *