cefcfe33 3897 4d29 8b1f 33b

نشست گذار از کسب و کار سنتی شبکه فروش صنعت بیمه

تصویر روز: مدیر کل نظارت بر فعالیت شبکه فروش بیمه مرکزی گفت :۱۱۰انجمن صنفی و سراسری در شبکه خدمات بیمه ای فعالیت می کنند در اینجا برای شروع کار و ایجاد سندیکا می توان ازاین ظرفیتها استفاده کرد.
به گفته مهرداد رضایی باید دید چه تلاش‌هایی برای احقاق حق شبکه فروش صورت می گیرد و به نظر می رسد با آمدن سندیکا منافع فردی جای خود را به منافع جمعی بدهد.

مهرداد رضایی در ادامه عنوان داشت : در بحث فروش بیمه فقط فروختن نیست بلکه ما ازین مرحله عبور کردیم حتی زمان کشف نیاز مشتری هم گذشته بلکه بحث ایجاد نیاز در مشتری مطرح است.

رضایی اذعان داشت : امیدوارم که شرایط به گونه ای ایجاد شود که به جای بازاریابی صرف ، بحث مارکتینگ مطرح شود چرا که فروش و بازاریابی از مباحث مالی ، فنی و اکچویری نباید جدا باشد و از حالت جزیره ای باید خارج شود .

”’صنعت بیمه و گامهای ارزشمند بسوی نوآوری”’

 هفدهم بهمن در این هفته ، بدنبال ماهها تلاش مدیران و کارشناسان محترم بیمه مرکزی ایران و پژوهشکده بیمه به همت و میزبانی استاراپ #بیمیک نشستی با حضور جمعی از اعضا خانواده بزرگ صنعت بیمه در سالن اجتماعات شفق تحت عنوان دو موضوع اساسی و مرتبط با شرایط کنونی بازار بیمه کشورمان برگزار گردید که بعلت طرح مباحث کلیدی در یک فضای کاملا دوستانه و هم اندیشی مبتنی بر دانش و تجربه ،میتوان این نشست را مقدمه ای پر محتوی بر تحولات و تعاملات ارزشمند در صنعت و بازار بیمه کشورمان ارزیابی نمود.

 سوال اساسی که در ذهن همه کارشناسان مجرب و دلسوز بازار بیمه در طی چندین سال اخیر همواره وجود داشته و به عناوین مختلف طرح میگردد اینست که:

 مدیران و کارشناسان صنعت و بازار بیمه چگونه و با چه روشی میتوانند یاریگر و پشتیبان طرحهای توسعه اقتصادی و کارآفرینان وسرمایه گذاران کسب و کارهای موجود و نوین و آحاد هموطنان در قبال ریسک های فیزیکی و غیر فیزیکی باشند؟

ایین نشست در واقع یک فرصت سازی در لوای تلاش ، هم اندیشی و خرد جمعی اعضای خانواده بزرگ و فرهیخته صنعت بیمه کشورمان بود تا مناسب ترین و بهینه ترین روش ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات رسانی صنعت بیمه را در این شرایط زمانی که سرعت تغییرات و تحولات اقتصادی و اجتماعی در سطح بین المللی به لحاظ رشد و نوآوریهای سریع علمی با مدد از تکنولوژیهای جدید و فن آوری اطلاعات ایجاد شده را بررسی و نتایج مطالعات و یافته ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در مسیر قوانین برنامه های توسعه اقتصادی ،اجتماعی ، فرهنگی کشورمان به نحو شایسته مسیر خدمتگزاری به جامعه فرهیخته هموطنان در نهاد خانواده و بنگاههای اقتصادی و تمامی ساختارهای سازمانی کشورمان را بیابند تا وظیفه حرفه ای و ملی خویش را به نحو احسن پیاده سازی نمایند.

 سه نکته اصولی که در مباحث چندین ماهه اخیر از سوی کارشناسان صنعت بیمه کشور بعنوان مهمترین عوامل ایجاد تحول و همگام سازی بازار بیمه با ماموریت اساسی وی در عصر فناوری و رقابت های شدید اقتصادی فضای کسب و کار بیرون و درون کشور و یاریگری دولت در مسیر ارتقا سطح رفاه و تولید ملی ، ضرورت پیاده سازی جدی در صنعت بیمه کشورمان با توجه به پتانسیل و ظرفیت های قانونی و منابع موجود آن ، مورد توافق است عبارتند از:

۱- اجرا و پیاده سازی دقیق مفاهیم و فرآیند مدیریت ریسک در درون سیستم صنعت بیمه و در بیرون سیستم بیمه گری ،بطور مشخص در جامعه بیمه گذاران کشور به منظور کاهش ضرایب خسارتها در ریسک ها و مخاطرات مشهود و نامشهود

۲- به منظور همراهی و همگامی با اهداف کلان اقتصادی کشور خصوصا پس از بازنگری در بندهای ذیل اصل ۴۴ و اتخاذ سیاست توسعه فعالیت های مولد و اشتغال زا و افزایش مطلوب میزان تولید ناخالص ملی در کشور ، ضرورت نهاد سازی و استقرار سندیکاهای کارگزاران ، نمایندگان و ارزیابان خسارت بیمه بر اساس قوانین و مقررات موجود به شدت احساس میگردد.

۳-  امروزه در دنیا دارندگان ایده ها و خلاقیت های نوین ، پیام آوران رشد و توسعه اقتصادی کشورها هستند.# فین تک ها – و# اینشورتک ها – موتور محرکه و مغز متفکر تحولات و نوآوریهای فضای کسب و کارها هستند ،آنها در قالب موسسات استارتاپ و استار اپ موجب رشد و تکثیر ثروت ملی و اشتغال و رفاه و توسعه همه جانبه میشوند.

 مدیران و کارشناسان و اعضا خانواده بزرگ شبکه فروش صنعت بیمه کشورمان با درایت و تعقل بسوی پیاده سازی استفاده از دانش و یافته های جوانان فرهیخته و موسسات اینشور تک در ایجاد فضای نوین و کارآتر خدمات بیمه گری در حوزه ریسک های مشهود و نامشهود بصورت مجدانه هستند.

✅ آرزو مینماییم، صنعت بیمه کشورمان در مسیر نواندیشی و متحول سازی  فضای کسب و کار کشورمان ، یک عضو موثر در خانواده تلاشگر و بزرگمنش کشورمان باشد.

565e1544 195b 4693 bdbd 3c8d0687afe1
4f5795fa 15f7 42e0 bcf6 c0dcb7d269e6
74fc5d30 8b20 4cdd 81eb ecb08c4528df
68b4cf36 b891 4f38 bfd2 43a80434e6a0
42f847e9 b5b2 4ae2 920d 4a99d22b50bc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *