218520

افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی امیرالمومنین(ع) خوی

تصویر روز: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیمارستان تأمین اجتماعی امیرالمومنین (ع) خوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: از حضور در جمع مردم خونگرم و مهمان نواز خوی بسیار خرسندیم. توفیقی حاصل شد بیمارستان امیرالمومنین خوی را که از سال ۷۲ کلنگ زنی شده بود در ایام دهه فجر افتتاح کنیم.

شریعتمداری افزود: در این بیمارستان به کارگران که ستون فقرات تولید در کشور هستند، ارائه خدمات می شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی، گفت: نقش مرحوم نوربخش در افتتاح این بیمارستان بسیار قابل توجه بوده است و سال ها پیگیر بهره برداری این بیمارستان بودند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تامین اجتماعی در ۳۷۰ نقطه کشور به مردم شریف خدمات رسانی می کند و در حال حاضر ۴۲ میلیون نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

در ساخت بیمارستان امیرالمومنین(ع) از بهترین و به روز ترین امکانات استفاده شده است

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: این بیمارستان هدیه ناقابلی از طرف سازمان تامین اجتماعی و مرحوم دکتر نوربخش به مردم خوی است.

وی افزود: این بیمارستان ۵۰ تخت خواب دارد و در ساخت آن از بهترین و به روز ترین امکانات استفاده شده است.

زدا اظهار داشت: تامین اجتماعی در سطح کشور درمانگاه ها و بیمارستان های زیادی در دست ساخت دارد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در بخش بیمه این سازمان گفت: در تلاش برای افزایش خدمات غیر حضوری هستیم. سازمان تامین اجتماعی رویکرد خود را تغییر داده و به جای اینکه مردم به سازمان مراجعه کنند، سازمان به آن ها برای حل مشکلاتشان مراجعه می کند.

زدا ادامه داد: ۶۵ سرویس را به صورت غیر حضوری تقدیم مردم می کنیم که باعث میشود حدود ۶۰ درصد از مراجعات مردم به سازمان کمتر شود.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه ها در حال پیگیری است، گفت: در صد در صد مراکز ملکی این اقدام انجام شده و در مراکز غیرملکی به دلیل نیاز به امضای دیجیتال این روند کند تر بوده و در این زمینه نیازمند کمک سایر ارگان ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *