bank dey.1

مهلت شفاف سازی بانک دی تمدید شد

تصویر روز: فرابورس اعلام کرد که فرصت شفاف سازی بانک دی به مدت یک ماه دیگر تمدید شده است.

به گزارش تصویر روز به  نقل از ایبنا ، بانک دی با انتشار اطلاعیه ای رسمی در سامانه کدال اعلام کرد که جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، از فرابورس یک ماه فرصت مجدد کسب کرده است.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، فرابورس، طی نامه ۲۱ آذر ماه ۹۷ ضرورت رعایت موارد فوق، مهلت ۲ ماه را به شرکت بانک دی اعطا کرده بود با توجه به نامه واصله از شرکت، مهلت مذکور به مدت یک ماه دیگر تمدید می شود.

اطلاعیه شفاف سازی

58927

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک دی که با نماد «دی» در بازار دوم  فرابورس فعال است در وضعیت «مجاز» قرار دارد و هیچ گونه محدودیتی برای داد و ستد به روی سهام این شرکت وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۲۱) مرتبه و «EPS» آن به میزان منفی (۶۷۸۱) ریال در صورت های مالی درج شده است

58928

میزان سهام شناور آزاد

افزون بر این، میزان سهام شناور آزاد بانک دی در بازار سهام در این سامانه اطلاعاتی درج نشده است.

گفتنی است سهام شناور آزاد، «Free float» بخشی از سهام یک شرکت سهامی اطلاق می شود، که دارندگان آن آماده عرضه و فروش آن بخش از سهام می‌باشند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک قابل معامله باشند و مالکان سهام شناور آزاد قصد ندارند با حفظ آن در مدیریت شرکت مشارکت نمایند.

از سویی دیگر، برای محاسبه سهام شناور آزاد باید ترکیب سهامداران، بررسی و سهامداران راهبردی را مشخص کرد در عین حال سهامدار راهبردی، سهامدارانی هستند که در کوتاه مدت، قصد واگذاری سهام خود را نداشته و معمولاً می‌خواهند برای اعمال مدیریت خود، این سهام را حفظ کنند و این فرض در محاسبه سهام شناور آزاد تعداد سهام متعلق به دارندگان سهام راهبردی از تعداد کل سهام موجود کسر می‌شود.

سهامداران عمده

 ۵ سهامدار عمده بانک دی، شامل «صندوق سرمایه گذاری BFM با ۸.۵۷۰ درصد، آتیه سازان دی با ۴.۴۱۰ درصد، اقتصادی کوثر با ۲.۲۹۰ درصد، گروه صنعتی نورد نوشهر با ۲ درصد و سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با ۱.۸۰۰ درصد» است

عملکرد معاملاتی

58929

وضعیت توقف و بازگشایی نماد

58930

روزهای معاملاتی منفی و ارزش معاملات

58931

روزهای معاملاتی مثبت، دفعات معامله، ارزش و رتبه شرکت

58932

میانگین حجم خرید و فروش توسط حقیقی و حقوقی ها

58933

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *