کولاک شدید در جاده هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بارش برف و بروز کولاک شدید در محور هراز باعث بروز ترافیک سنگین قبل از حوزه استان تهران شده و هر لحظه امکان انسداد محور وجود دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و روان است و این وضعیت ترافیکی در محدوده شرق استان تهران از امامزاده هاشم به سمت تهران است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در محور هراز محدوده مازندران به سمت استان تهران به دلیل وجود بروز کولاک و برف شدید ترافیک فوق سنگینی بر این محور حاکم است.

وی افزود: توصیه می‌شود مسافرانی که تا این لحظه اقدام به آغاز سفر برای بازگشت به تهران نکرده‌اند، سفر خود را به فردا موکول کنند زیرا در صورت ادامه یافتن کولاک و برف احتمال انسداد این محور وجود دارد.

محبی ادامه داد: تردد در محور فیروزکوه به سمت تهران نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و در مناطق کوهستانی این جاده نیز شاهد برف شدید و کولاک هستیم که توصیه می‌شود مسافران در صورت ورود به این مناطق اقدام به نصب زنجیر چرخ کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در بزرگراه حرم به حرم و محور امام رضا(ع) بارش باران و تردد در این محور و نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی ضمن توصیه اکید به مسافرانی که تاکنون بازگشت خود را آغاز نکرده‌اند، گفت: مسافران زمان آغاز و پایان سفر خود را به ساعت پیک ترافیک موکول نکنند بلکه با زمانبندی و برنامه‌ریزی مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار بدهند تا به زمان پیک ترافیک برخورد نکنند.

محبی با بیان اینکه مسافران در چنین شرایط آب و هوایی با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند، بیان کرد: رانندگان قبل از آغاز سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند و با پر کردن باک بنزین و به همراه داشتن مواد غذایی کافی و پوشاک گرم مسافرت خود را آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *