salehi.ershad.3

وزیر ارشاد: استعفایی در کار نبود

تصویر روز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدی که از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر داشت، درباره بحث مطرح شده استعفای خود تأکید کرد که هیچ استعفایی در کار نبوده است.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ششمین روز سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرد تا به تماشای نمایش «نامیرا» به کارگردانی امیرحسین شفیعی بنشیند، در جمع خبرنگاران در پاسخ به  مهر مبنی اینکه حضوری دیرهنگام در جشنواره تئاتر فجر داشته است، اظهار کرد: من از روز چهارشنبه هفته گذشته در کرمان بودم و دیشب ساعت یک به تهران رسیدم و الان به جشنواره تئاتر فجر آمده ام.

وی در ادامه پاسخ به خبرنگار مهر درباره اینکه آیا تأخیر در بازدید از جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر تحت تأثیر مطرح شدن بحث استعفای وی بوده است یا نه، تأکید کرد: بحثی مطرح نبوده و به دلیل اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در کرمان و جمعه هم در بافق بودم نتوانستم در جشنواره حضور پیدا کنم و امروز هم در اولین فرصت ممکن به جشنواره تئاتر فجر آمدم.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگاری دیگر مبنی بر بحث استعفای وی، گفت: آقای واعظی درباره این موضوع توضیح دادند و استعفا مطرح نبوده است.

صالحی در ادامه در پاسخ به این پرسش که «طبق صحبت های شما یعنی استعفانامه ای ارائه نداده اید؟»، تأکید کرد: استعفانامه ای داده نشده و صحبت آقای واعظی که روز چهارشنبه انجام دادند صحبت درستی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *