وصیت‌نامه شهدا بهترین سند راهبردی برای آینده نظام است

تصویر روز: رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا بهترین سند راهبردی برای آینده نظام است گفت: تبعیت از رهبری در همه لحظات می‌تواند افق روشنی را پیش روی مردم ایران قرار دهد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان البرز، احمد فاضلیان در آیین تجدید میثاقان مسئولان قضایی استان البرز با شهدا، با اشاره به اینکه شهیدان در سخت‌ترین شرایط، بزرگترین تصمیم را گرفتند و عاشقانه در رکاب ولایت جنگیدند و به افتخار بزرگ شهادت نایل شدند، اظهار داشت:‌ پهلوانان و قهرمانان واقعی سرزمین ما شهدا هستند که باید برای همگان الگو باشند.

وی با تاکید بر جایگاه معنوی و والای شهدا، تصریح کرد: شهیدان مظهر همه خوبی‌ها و فضیلت‌های عالم هستند و برای همین در اسلام وقتی می‌خواهند مقام کسی را ارج نهند او را با شهید برابر می‌دانند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با هشدار نسبت به تبعات غفلت و فراموشی آرمان شهدا توسط مسئولان، متذکر شد: شهیدان با نثار جان خود در برابر انواع تهدیدهای ابرقدرت‌های جهانی ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را در برابر همه خطرات بیمه کردند. بنابراین غفلت از این فداکاری‌های بزرگ گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

وی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که منجر به عزت سیاسی و معنوی در اقصی نقاط جهان شده مرهون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده معظم آن‌ها است.

فاضلیان با بیان اینکه برکت و احترام خون شهدا موجب شده همیشه ضعفها، پوشانده شوند، افزود: آنچه در منظر جهانیان قرار دارد اقتدار و صلابت نظام است و مسئولان باید قدرشناس این نعمت باشند و نباید فراموش کنند که چگونه به این جایگاه رسیدا‌ند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا بهترین سند راهبردی برای آینده نظام است، گفت: وحدت کلمه، مهربانی، همدلی، پشتیبانی از ولایت فقیه و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مبانی مشترک طرح شده در وصیت‌نامه شهدا هستند.

فاضلیان با برشمردن نتایج وحدت و همدلی، تاکید کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شوند و همه برادرانه و با وحدت در کنار هم باشیم و آنچه برای ما ارجحیت داشته باشد منافع ملی است و هر آنچه غیر از این باشد خیانت به خون شهدا است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه، عامل سرافرازی ملت ایران است، افزود: تبعیت از رهبری در همه لحظات می‌تواند افق روشنی را پیش روی مردم ایران قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *