mohamadreza keshavarz 1000 way2pay 97 06 14 810x454 1

همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد

 

تصویر روز: همایش فصلی مدیران ستاد و شعب شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب و کارشناسان بیمه دی در سالن همایش شهید آوینی بوشهر برگزار شد.

به گزارش تصویر روز مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه و بزرگداشت مقام والای مادر و زن ابراز امیدواری کرد همزمانی این مناسبت با همایش فصلی منشأ خیر و برکت برای شرکت بیمه دی باشد.
مهندس کشاورز در ادامه اظهار داشت: در این همایش به دنبال این هستیم تا دو رویکرد رفتاری و عملکردی را با جدیت و حرفه ای گری به منصه ظهور برسانیم. در رویکرد رفتاری به دنبال این هستیم که در شرکت محیطی صمیمی، دوستانه و توأم با احترام را در کنار هم داشته باشیم بتوانیم به عنوان یک شرکت موفق قابلیت الگو برداری را داشته باشیم. دیگری رویکرد عملکردی است. باید ثمره این محیط منسجم خروجی خوب و مؤثری در نتایج و بازدهی داشته باشد تا به چشم‌اندازی که ترسیم نموده ایم یعنی به دو مفهموم “پدیده محبوب مشتریان” و “پربازده‌ترین شرکت در صنعت بیمه” برسیم. و این مهم باید سرلوحه امور قرار بگیرد.
مدیرعامل بیمه دی افزود: همه ما در مقابل آینده شرکت مسئول هستیم و باید بتوانیم با در نظر گرفتن اصول سازمانی یعنی “سلامت”، “حرفه ای گری” و ” انسجام سازمانی” در جهت تحقق اهداف شرکت گام برداریم.
در این همایش همچنین، معاونین و مدیران ستاد و شعب در پنل ها و کارگروه های جداگانه به بررسی مسائل پرداختند و درخصوص تصمیمات سال آینده تبادل نظر و گفتگو کردند.

1afed429 2d98 4d06 b51f cc0bed16e104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *