tt

هر واحد صنفی یک سنگرفرهنگی و اقتصادی است

تصویر روز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و بسیج اصناف کشور دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تصویر روز در این نشست رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشوراعلام کرد: بسیج اصناف برای برون رفت از شرایط کنونی آماده همکاری با دولت و مجلس است.
غلامرضا حسن پور اظهارداشت: بسیج اصناف با مد نظر قراردادن نقشه راه انقلاب اسلامی یعنی ” گام دوم انقلاب ” دهه دوم فعالیت خود را آغاز کرده و برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برمی دارد.
وی با بیان اینکه هر واحد صنفی یک سنگرفرهنگی واقتصادی است تصریح کرد: با کمک اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی که افسران جنگ اقتصادی محسوب میشوند، قطعا از گردنه سخت کنونی عبور خواهیم کرد.
رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه این دیداراعلام کرد: از دولت به ویژه مجلس شورای اسلامی میخواهیم که به بخش خصوصی به معنای واقعی توجه کرده وموانع موجود برسرراه اقتصاد را بردارند.
وی در ادامه ازعدم توجه به طرح بسیج اصناف برای توزیع کالاهای اساسی واقلام ضروری که در تاریخ ۳۰ دی ماه به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارایه شده گلایه کرد و گفت: بسیج اصناف باعضویت ۶۰۰ هزار بسیجی درسراسرکشورآمادگی دارد با حفظ روحیه ی انقلابی به دولت، مجلس وبخش خصوصی برای برون رفت ازوضع موجود کمک کند.
غلامرضا حسن پور در پایان به گسترش آموزش های فقه بازار درکشور به همت بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: این اقدام می تواند اخلاق واحکام الهی را در جامعه صنفی نهادینه کرده وانصاف را توسعه دهد.

201903105820958060 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *