goosht

عرضه گسترده گوشت قرمز و مرغ از شنبه

تصویر روز: معاون وزیر صنعت گفت از شنبه آینده ده هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز از محل ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد.
به گزارش  تسنیم، دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روز‌های گذشته گفت: از شنبه هفته آینده مرغ به میزان قابل توجهی وارد کشور خواهد شد و ده هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز نیز از محل ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی با کمک شرکت پشتیبانی امور دام به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد و امیدواریم با این حجم عرضه شاهد شرایط بهتری درقیمت‌ها باشیم.

عباس قبادی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار قرار بر این شد نظاارت‌ها در زنجیره تولید مرغ تشدید شود و از ابتدای زنجیره تولید یعنی از مرغداری‌ها تا کشتارگاه و فروشگاه‌ها فاکتور صادر و قیمت‌های عرضه به طور واضح مشخص باشد.
معاون وزیر صمت افزود: بر اساس گزارش‌ها از ورود مرغ به برخی استان‌ها جلوگیری شده که دستور داده شد در برخی از استان‌ها از جمله تهران، گلستان، زنجان و مازندران که تامین کننده گوشت مرغ هستند شرایطی به وجود آید که از ورود گوشت مرغ جلوگیری نشود.
قبادی گفت: متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و با گرانفروشان برخورد جدی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: در جلسه امروز با حضور مسئولان ستاد‌های تنظیم بازار برخی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان درباره واردات گوشت به طور مفصل صحبت شد.
قبادی گفت: در این جلسه در خصوص نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و استقبال مردم گزارشی ارائه و مقرر شد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف‌های ویژه در این ایام کالا‌های خود را عرضه کنند.
وی درباره بازار میوه شب عید نیز گفت: به استانداران و مجموعه تنظیم بازار استان‌ها اختیار داده شده است در خصوص توزیع میوه به ویژه سیب و پرتقال ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار از ۲۳ اسفند اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *