images b3704831

امداد نوروزی سایپا آغاز شد


تصویر روز: طرح امداد خودرویی نوروز ۹۸ گروه خودروسازی سایپا با حضور مسئولین خودروسازی سایپا و رئیس پلیس راهور تهران آغاز شد.

بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت سایپا یدک در مراسم آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا گفت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و با توجه به حجم سفر‌ها، تمام پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور به مشتریان خدمات ارائه خواهند داد.
وی افزود: شبکه خدمات پس از فروش سایپا با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.
پناهی تصریح کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۹۸ سایپا، ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بیش از ۶ هزار نفر از نیرو‌های انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند.
وی گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفر، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.
پناهی تاکید کرد: تمامی هزینه‌های راه اندازی خودرو‌هایی که کمتر از پنج سال عمر دارند در این طرح رایگان است و مسافرین تنها در صورتی که قطعه‌ای مصرفی در خودروی آن‌ها تعویض شود باید هزینه قطعه را پرداخت کنند.
طرح خدملت و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۸ در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

images b3704855
images b3704841
images b3704839

تصاویر: پرشین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *