Mercedes Benz logo 2011 1920x1080 1

مشتری مداری به شیوه مرسدس بنز

تصویر روز: یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به‌دلیل استفاده از پلاستیک به جای چرم طبیعی در صندلی‌های خودرویش از این شرکت شکایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، این مرد انگلیسی پس از خرید مرسدس‌بنز E۳۰۰ کابریولت (سقف با شو) خود متوجه می‌شود که روکش صندلی‌ها به جای چرم طبیعی از پلاستیک ساخته شده است.

ما کجا و آن‌ها کجا؛ مشتری مداری به شیوه مرسدس

کِری کاستلو ۷۲ ساله مرسدس E۳۰۰ کابریولت خود را در حالی با قیمت ۴۵ هزار و ۷۴۰ دلار خریداری کرده بود که باور داشت صندلی‌های خودرو تماما با چرم طبیعی دوخته شده‌اند. چندی پیش نیز یکی از مشتریان زمانی که به جنس مواد به کار رفته در دوخت صندلی شک می‌کند، با مراجعه به آزمایشگاه تشخیص ماهیت مواد، از پلاستیکی بودن آن مطلع می‌شود. آقای کاستلو نیز با خواندن این خبر در روزنامه Daily Mail به یکی از نمایندگی‌های مرسدس‌بنز مراجعه کرده و موضوع را با آن‌ها در میان می‌گذارد. اما افراد حاضر در نمایندگی از ارائه پاسخ درست سر‌باز می‎زنند.

ما کجا و آن‌ها کجا؛ مشتری مداری به شیوه مرسدس

با شکایت این شخص از مرسدس‌بنز، این شرکت فورا به این موضوع پاسخ داد” “در کنار برخی قسمت‌‎های چرم‌طبیعی در کابین، مواد مورد استفاده در صندلی این خودرو جایگزین مناسبی برای چرم بوده که از مقاومت و کیفیت مطلوبی برخوردار است. ضمن اینکه این شخص خودروی خود را به صورت دست‌دوم خریداری کرده و گزینه “تودوزی تماما چرم” در لیست امکانات این خودرو سفارش داده نشده بود”.

با این وجود این شخص ادعا دارد که توضیحات مرسدس‌بنز در وب‌سایت سفارش‌گذاری محصولات گمراه‌کننده است و مشتریان دچار برداشت اشتباه می‌شوند. در توضیحات سطح تجهیزات این خودرو واژه “تودوزی چرمی” تیک خورده که مشتری متوجه تفاوت آن با گزینه “تودوزی تماما چرمی” نمی‌‎شود.

آقای کاستلو در نهایت مبلغ ۱۱۱۰ دلار را به عنوان غرامت از شرکت مرسدس‌بنز دریافت کرده و به دیگر مشتریان این شرکت می‌گوید “من هزینه زیادی برای خرید این خودرو پرداخت کرده‌ام و نسبت آن انتظاراتی نیز دارم. اگر دیگر مالکان نیز به چنین مشکلی برخوردند آن‌را پیگیری کرده و حق خود را دریافت کنند”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *