bimeh mellat

آمادگی بیمه ملت برای پرداخت خسارات احتمالی مناطق سیل‌زده

تصویر روز: سیل در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی، مسبب از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد. بیمه ملت مصیبت وارده را تسلیت می‌گوید و با ابراز همدردی، برای آسیب‌دیدگان و مصدومان این حادثه، آرزوی سلامتی دارد.

به گزارش تصویر روز دکتر علی صلاحی‌نژاد، مدیر عامل بیمه ملت، ضمن تاکید بر سرعت عمل و هماهنگی کلیه بخش‌ها با امور نمایندگان برای کمک به نمایندگان شرکت در مناطق سیل‌زده و هم‌وطنان‌مان در این استان‌ها، آمادگی بیمه ملت را جهت جبران خسارت‌های احتمالی ؛ اعلام کرد.
دکتر صلاحی‌نژاد، با اشاره بر رسالت اجتماعی و منشور اخلاقی شرکت گفت: بیمه ملت به نحو شایسته با ارسال کمک‌های نقدی و اقلام مورد نیاز، در صورت لزوم به صورت اجرایی نیز وارد عمل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیمه‌ملت با زیان‌دیدگان این حادثه حداکثر مساعدت را به عمل خواهد آورد و در کنار تمام دستگاه‌های ذی‌ربط می‌کوشد با تسریع در پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های تحت پوشش بتواند باری از دوش هم‌وطنان خود بردارد.
شرکت بیمه ملت بودجه‌ای را برای کمک به آسیب‌دیدگان اختصاص داده ؛
همچنین شماره حسابی برای نمایندگان این شرکت مشخص شده تا در صورت تمایل، کمک‌های نقدی خود را به آن واریز کنند.
گفتنی‌است، برخی از نمایندگان شرکت بیمه ملت نیز، ازحادثه سیل آسیب دیده‌اند.

مدیرعامل بیمه ملت در پایان سخنان خود بیان کرد: امید است با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم یاری‌گر آسیب‌دیدگان این حادثه دلخراش باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *