bimeh markazi.1

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان

تصویر روز: تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان سیل زده به صورت علی الحساب پرداخت شده است

به گزارش تصویر روز غلامرضا سلیمانی در مصاحبه  با صدا و سیما با اشاره به این که در استان گلستان تاکنون ۱۰ هزار پرونده بیمه‌ای مربوط به واحد‌های مسکونی تشکیل شده است، افزود: ارزش بیمه این واحد‌ها از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است و شرکت‌های بیمه‌ای پس از ارزیابی خسارت را در اسرع وقت پرداخت می‌کنند.
وی گفت: در استان گلستان در برخی موارد حتی اثاثیه منازل نیز بیمه بود که خسارت این بخش نیز پس از ارزیابی و تخلیه آب پرداخت می‌شود.
Play Video
کد ویدیو دانلود
فیلم اصلی
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: در استان مازندران در روستا‌های شرق استان و اطراف شهر ساری و بهشهر تاکنون هزار پرونده خسارت خودرو و واحد‌های مسکونی تشکیل شده که خسارت برخی از اموال پرداخت شده و مابقی در دست بررسی است.
سلیمانی گفت: خسارات برخی از مالکان به صورت علی الحساب پرداخت شده است.
وی افزود: به تمام شرکت‌های بیمه‌ای اعلام کردیم خسارات سیل زدگان را در اسرع وقت پرداخت کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیمه واحد‌های مسکونی استان گلستان به ویژه منطقه آق قلا در اسرع وقت برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی و تجاری پرداخت خواهد شد.
سلیمانی افزود: خوشبختانه در روستای آق قلا ۲۵۰۰ واحد مسکونی و ۲۶ هزار واحد نیز در منطقه گنبد بیمه بودند و این هموطنان می‌توانند خسارت خود را در اسرع وقت دریافت کنند.
وی درباره روند رسیدگی به پرونده خسارات سیل به خودروها، متوفیان و مصدومان در حادثه شیراز گفت: هم اکنون ۳۰۰ خودرو در پارکینگ شیراز مورد ارزیابی قرار گرفتند و خسارات پس از ارزیابی به مالکان پرداخت می‌شود.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: دیه ۲۲ نفر فوتی حادثه سیل شیراز نیز پرداخت می‌شود.
سلیمانی گفت: بیمه بیش از ۱۵۰ نفر از مصدومان حادثه شیراز نیز پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: خسارات مالی و جانی سیل زدگان در اسرع وقت به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *