13980110000741 Test

استان البزر مقصد اول مهاجران تهرانی

تصویر روز: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، استان البرز، با ۵١ هزار نفر و استان کهیگیلویه و بویر احمد با ٢ هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در سالهای ۹۰ تا ۹۵ داشته است.

استان البزر اولین  مقصد مهاجران تهرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز آمار ایران، استان البرز، با حدود ۵١  هزار نفر و استان کهیگیلویه و بویر احمد  با حدود ٢ هزار نفر، به ترتیب  بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در بازه زمانی فوق داشته است.

براساس اینفوگرافیک «بررسی وضعیت مهاجرت استان تهران» که  با توجه به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ١٣٩۵ تهیه شده است، حدود‌ ۵١٧  هزار نفر از آبان ماه سال ١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩۵ به استان تهران مهاجرت و در همین دوره زمانی نیز حدود ٣۵١ هزار نفر از استان تهران مهاجرت کرده‌اند.

در این اینفوگرافیک، نمودار سهم استان‌ها در مهاجرفرستی به تهران و مهاجرپذیری از تهران نیز به تصویر کشیده شده است.  براساس این نمودار،‌ استان البرز، با حدود ۵١  هزار نفر و استان کهیگیلویه و بویر احمد  با حدود ٢ هزار نفر، به ترتیب  بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در بازه زمانی فوق داشته است.

همچنین استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد با حدود ١ هزار نفر به ترتیب  بیشترین وکمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

براساس این اینفوگرافیک، استان‌های تهران،‌ البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گیلان دارای بیشترین سهم مهاجرپذیری و استان‌های تهران،‌ خوزستان، خراسان رضوی، البرز و اصفهان بیشترین سهم مهاجرفرستی در کشور را از آبان ماه سال١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩۵ داشته‌اند.

13980110000649 Test NewPhotoFree

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *