180614 nancy pelosi al 1104

دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز می شوند

تصویر روز:  رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، تضمین می کنم که دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی پیروز می شوند.
به گزارش شبکه فاکس نیوز، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی دوباره دموکرات ها در انتخابات آینده گفت: در انتخابات ماه نوامبر کنگره در سال جاری یعنی یک سال کامل قبل از انتخابات ۲۰۲۰، دموکرات ها می توانند اکثریت را برای یک دوره دیگر حفظ کنند.
وی به جمهوریخواهان درباره آسیب پذیری در انتخابات هشدار داد و به آنها توصیه کرد که دوباره درباره رقابت در انتخابات فکر کنند.
پلوسی به جمهوریخواهان گفت: در این رقابت ها چه برنده شوید یا بازنده، میلیون ها دلار برای شما هزینه خواهد داشت. اگر برنده شوید در اقلیت خواهید بود.
فاکس نیوز نوشت: در حالیکه دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، بسیاری از طرح های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را نقش بر آب کرده اند، این حزب در برنامه های خود به نتایج ضد و نقیضی دست یافته زیرا سنا و کاخ سفید همچنان تحت کنترل جمهوریخواهان است.
دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای ۲۰۱۸، کنترل مجلس نمایندگان را با کسب ۴۰ کرسی در اختیار گرفتند اما ترامپ پیش بینی کرده که جمهوریخواهان اکثریت این مجلس را کسب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، پلوسی به تازگی جایزه شجاعت سال ۲۰۱۹ کتابخانه بنیاد ‘جان اف کندی’ را به دلیل نقشی که او در تصویب قانون خدمات درمانی مقرون به صرفه موسوم به ‘اوباماکر’ و کمک به حزب دموکرات برای کسب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای سال ۲۰۱۸ داشت، دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *