keshavarz

بیمه دی در مسیر سود دهی قرار می گیرد

تصویر روز: مهندس محمدرضا کشاورز در دیدار نوروزی خود با اصحاب رسانه وضعیت عمومی شرکت بیمه دی را مطلوب توصیف ارزیابی کرد و گفت: حال عمومی این شرکت خوب است.

به گزارش خبرنگار ما، مدیرعامل بیمه دی در این نشست با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران (طرح جبران) اظهار داشت: با حمایت‌های مدیران ارشد بنیاد شهید تا کنون روند اجرای قرارداد به خوبی طی شده است و با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده توانسته ایم رضایت نسبی قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران را کسب نماییم.
کشاورز افزود:باپرتفوی بنیاد شهید،شرکت بیمه دی به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی ارتقا یافته است.
وی در ادامه عنوان کرد: بیمه دی جزء معدود شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با استفاده از ذخایر بیمه های عمر وارد عرصه سرمایه گذاری شود و در همین راستا صندوق گنجینه الماس را تأسیس نماید.
وی درخصوص این صندوق گفت: همزمان با عملیاتی شدن سامانه جامع بیمه های زندگی، صندوق گنجینه الماس با اخذ مجوز از بورس راه اندازی و مراحل پذیره نویسی آن نیز انجام شده و از ابتدای خردادماه ۹۷ هم منابع بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت به این صندوق منتقل شده است و این حرکت در راستای پیوند بیمه دی با بازار سرمایه صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمه دی همچنین از پرداخت ۴۰ درصد خسارات سیل اخیردر استان گلستان به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان خبرداد و افزود: قسمت اعظم خسارات سیل در قالب قراردادهای اتکایی واگذار شده است.

کشاورز همچنین وضعیت صورتهای مالی بیمه دی را مثبت ارزیابی کرد و از قوی ترین صورتهای مالی صنعت بیمه به لحاظ اخذ ذخایر دانست و تصریح کرد: زیان انباشته شرکت بیمه دی امسال به صفر می رسد و درمسیر سود دهی قرار می گیرد و حتی سود تقسیمی هم انشاا…خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *