65544dbf 341a 4d03 949b 3de

درآمد نمایشگاه محیط زیست به سیل زدگان اهداء می شود

تصویر روز: هجدهمین نمایشگاه محیط زیست ماه با حضور دکتر بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، دکتر دانشیان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و خانم دکتر محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز این نمایشگاه با حضور ۲۵۴ شرکت داخلی در فضایی به وسعت بیش از ۱۸ هزار مترمربع در سالنهای ۳۱ – ۳۵ – ۴۰ و ۴۴ شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برپا شده ‌ که در مقایسه با سال ۹۶ تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه ۱۸۰ درصد رشد داشته است.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در افتتاح این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد با توجه به حادثه خیز بودن کشور به ویژه در بخش محیط زیست بتوان از ظرفیتهای مختلف شرکتهای فعال در زمینه محیط زیست استفاده کرد.

وی همچنین اعلام کرد : طبق هماهنگی با مجری برگزارکننده نمایشگاه قرار است تا بخشی از درآمد حاصل از برپایی هجدهمین نمایشگاه محیط زیست به سیل زدگان اهدا شود.

بنابر این گزارش هجدهمین نمایشگاه محیط زیست از ۲۴ تا ۲۷ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برای بازدید علاقه مندان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *