hasanpor.3 1

تسهیلات جدید برای واحد های صنفی سیل زده

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت:با کمک اتحادیه‌ها، اتاق‌های اصناف و سایردستگاه ها در حال برنامه ریزی هستیم که واحدهای صنفی سیل زده منطقه بتوانند اجناس مورد نیاز را با بازپرداخت ۶ ماه تهیه کنند.
غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه اینکه سیل اخیر بسیاری از مردم استانهای کشور را درگیر کرده است، اصناف، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور کمک های اولیه را به این مناطق، مانند گلستان، خوزستان، مازنداران و لرستان گسیل داشتند.

وی افزود: بعد از اینکه وضعیت سیل زدگان به یک آرامش نسبی رسیده است، اصناف و بازاریان کشور در مرحله دوم کمک رسانی خود به دنبال کمک به راه اندازی دوباره واحدهای صنفی آسیب دیده هستند و برای تحقق این امر حمایتهای کالایی خواهند داشت و کمک می‌کنند آنها دوباره به چرخه اقتصادی بازگردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: بر این اساس با کمک اتحادیه‌ها، اتاقهای اصناف و سایردستگاهها در حال برنامه ریزی هستیم که اصناف سیل زده منطقه بتوانند که کالاهای مورد نیاز خود برای فروش دریافت کنند اما بازپرداخت آن با شش ماه تاخیر صورت گیرد.

وی تصریح کرد:طرحی نیز به این صورت در دستور کار داریم که هر بازاری یک کالای اساسی را برای کمک به سیلزدهگان تهیه کند و در اختیار مردم سیل زده قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه امروز طی برگزاری اردوی جهادی خیریناصناف، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور در استان گلستان آغاز شده است؛ گفت: براین اساس اقلام مورد نیاز مردم و اصناف منطقه احصا شد و فعالان این بخش متعهد شدند در آغاز مرحله دوم کمک رسانی یک میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی تهیه و در اختیار سیل زدگان استان گلستان قرار گیرد و همچنین قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نیز ۲۰۰ بسته کالای اساسی میان مردم منطقه گلستان و مازندارن توزیع میشود.

به گزارش تسنیم ، حسن پور با بیان اینکه چهارشنبه نیز دومین اردوی جهادی بازریان و اصناف در خوزستان برگزاری میشود، گفت: بر این اساس برنامهای مشابه اما در حجمی گسترده تر در این استان برگزاری میشود؛ زیرا در این منطقه میزان خسارات مردم از سیل بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *