bourse.1

مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق میدکو

تصویر روز: مجمع عمومی عادی سالانه میدکو با حضور بیش از ۹۳ درصد از صاحبان سهام شرکت برگزارشد و این شرکت به ازای هرسهم مبلغ ۲۴۲ ریال سود تقسیم کرد.
به گزارش خبرنگارما،مجمع عمومی عادی سالانه شرکت میدکو درحالی با حضور بیش از ۹۳ درصد از سهامداران در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزارشد.تصویب ترازنامه و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ ،انتخاب بازرس اصلی وعلی البدل و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به عنوان روزنامه رسمی جهت درج آگهی های شرکت وسایر مواردی که درصلاحیت مجمع عمومی بود در دستور کار قرار داشت. در ابتدای جلسه و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، هیأت رییسه مجمع بر اساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت و ماده ۳۰ اساسنامه شرکت به ریاست هیأت مدیره شرکت، جناب آقای دکتر قاسمی واگذارشد. وی پس از حضور در جایگاه ریاست مجمع و اخذ رأی از سهامداران با اکثریت آرا جناب آقای امین تفرشی و علی فرخی را به عنوان ناظرین و خانم دکتر نعیمیان را به عنوان منشی جلسه انتخاب و در جایگاه هیأت رییسه مستقر نمودند. همچنین جناب آقای عطوفی به نمایندگی از موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود و آقای خلیل زاده نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه حضور داشتند .
در این جلسه پس از ارائه گزارش هیأت مدیره توسط دکتر پورمند مدیرعامل میدکو و نمایش فیلم از اقدامات انجام شده در سال گذشته و همچنین ارائه گزارش عملکرد سال ۹۷ میدکو توسط جناب دکترابراهیمی مدیربرنامه ریزی، توسعه و تکنولوژی میدکو، قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹به تصویب رسید. براین اساس، به ازای هر سهم مبلغ ۲۴۲ ریال سود تقسیم شد و شرکت آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس قانونی تعیین شدند. تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش عملکرد هیأت مدیره نیز از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *