20190515 114809

بازدید مدیر عامل بانک توسعه صادرات از شرکت خدمات انفورماتیک

تصویر روز: دکتر صالح آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات به همراه تنی چند از مدیران ارشد این بانک از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد.

در این دیدار که دکتر سروش، عضو هیات مدیره ناظر بر IT، خانم مهندس عدالت، مدیر فناوری اطلاعات و مهندس احمدی مدیر اداره تدارکات بانک نیز حضور داشتند؛ مدیران ارشد بانک توسعه صادرات، ضمن بازدید از سایتهای عملیاتی شرکت، با نقش محوری شرکت خدمات انفورماتیک در ارائه سرویسهای بانکی و بین بانکی آشنا شدند.
در این دیدار، “سید ابوطالب نجفی” مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن خیر مقدم به میهمانان؛ این نشستها را گام موثری جهت گسترش تعاملات و بهره مندی از تجارب طرفین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شبکه بانکی ارزیابی نمود و خواستار توسعه روابط در عرصه های مختلف شد.
همچنین مدیر عامل بانک توسعه صادرات و هیات همراه، از مرکز پایش شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند و خانم مهندس مومن واقفی، معاونت ریسک و امنیت اطلاعات، توضیحاتی در خصوص کارکردهای این مرکز را به اطلاع حاضرین رساند.
فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز، با اشاره به قدمت ۲۰ ساله همکاری شرکت خدمات انفورماتیک و بانک توسعه صادرات، ارائه محصولات جدید به بانک و گسترش زمینه های همکاری را از اهداف سال ۹۸ شرکت اعلام کردند.
در این دیدار، دکتر صالح آبادی بر عزم بانک توسعه صادرات جهت استفاده از فناوری های روز، از جمله بلاکچین اشاره نموده و رویکرد جدی بانک به مقوله بانکداری باز را، مورد تاکید قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *