solimani.bimeh

توصیه سلیمانی در خصوص نگرانی شرکت های بیمه

تصویر روز:  دکتر غلامرضا سلیمانی ضمن بازدید از محل شرکت فن آوری “سنحاب” و حضور در آیین گشایش این شرکت از نزدیک در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.
به گزارش تصویر روز وی در این بازدید با اشاره به اهمیت جمع آوری، تحلیل و حفاظت از اطلاعات در صنعت بیمه به دستاوردهای سامانه “سنهاب” اشاره کرد و گفت: شرکت سنحاب باید از تجارب ارزشمند سامانه “سنهاب” و مرکز فاوای بیمه مرکزی به نحو احسن استفاده کند تا نگرانی شرکت های بیمه در مباحث سخت افزاری و نرم افزاری به حداقل برسد.
رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که شرکت “سنحاب” قصد انحصارگرایی ندارد و رقیب شرکت های دیگر انفورماتیک نیست، خاطرنشان کرد: همه فعالان صنعت باید از تمامی ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف صنعت بیمه استفاده کنند و هرگونه هزینه در این حوزه نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود.
در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت تازه تاسیس “سنحاب” با قدردانی از حضور دکتر غلامرضا سلیمانی، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی با تشریح برنامه های کوتاه مدت و میان مدت این شرکت ابراز امیدواری کرد با همراهی مرکز فاوای نهاد ناظر و همچنین شرکت های بیمه ای تحولی اساسی در این حوزه رقم بخورد.
گفتنی است در آیین افتتاح این شرکت، دکتر سلیمانی و هیات همراه از بخش های مختلق “سنحاب” بازدید کردند و رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از مدیریت و همچنین کادر این شرکت به مسئولان و دست اندرکاران،توصیه هایی را ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *