bimeh ma

“بیمه ما” به مجمع می رود

تصویر روز: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ما( سهامی عام )برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال نود و هفت درمحل این شرکت برگزار می شود.
به گزارش خبرنگارما،شرکت بیمه ما بعنوان یکی از شرکت های بورسی امسال نیز مجمع عمومی عادی سالانه خود را درحالی برگزار می کند که با بیش از۴۰ شعبه و۱۰۶۷ نماینده و کارگزار در طی ۸ سال فعالیت خود و با تکیه بر دانش فنی و خلاقیت کارکنان و نمایندگان شبکه فروش خودتوانسته به موفقیت های چشم گیری در صنعت بیمه دست یابد .

براساس آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی ، بیمه “ما” دارای بالاترین سطح توانگری بوده و در جمع شفاف ترین شرکت های بیمه ای بر اساس رتبه بندی شرکت های بورسی قرار گرفته است.

این شرکت بیمه ای به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نماید که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان، سایر افراد جامعه هم از منافع آن بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش ۵ سهامدار عمده بیمه ما، شامل «توسعه مالی مهر آیندگان ، تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت ،تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت ،تعاونی خردمندان صابر عصر و بانک ملت است. مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ما درتاریخ۱۱خردادماه سال جاری برگزار می شود استماع گزارش هیات مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به اسفند۹۷،استماع گزارش حسابرس وبازرس قانونی ،بررسی و تصویب صورت های مالی و سایرمواردی که درصلاحیت مجمع عمومی است در دستورجلسه این نشست قرار دارد.

لازم به ذکراست فعالیتهای شرکت درسال گذشته نشانگر رشد مناسب و ترکیب بهینه پرتفوی ، ایفای تعهدات قانونی و آئین‌نامه‌ای و همچنین شفافیت صورتهای مالی  بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *