موادفروشی داماد و مادرزن

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری خانواده‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.
خبرگزاری ایسنا: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری خانواده‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: مدتی قبل مأموران کلانتری با دریافت خبرهای متعدد مبنی بر توزیع مواد روانگردان و مواد مخدر در یکی از محلات نازی‌آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که گزارش‌های واصله صحت داشته است و توزیع این مواد مخدر توسط اعضای یک خانواده انجام می‌شود.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به تهیه گزارش اولیه و اخذ مجوز قضائی اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضائی مأموران کلانتری نازی آباد روز گذشته به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در عملیاتی اعضای این خانواده سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به کشف مواد مخدر از مخفیگاه این افراد گفت: در بازرسی‌های انجام شده دو کیلوگرم مخدر شیشه نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر از سوی یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد،اظهارکرد: این افراد خانه‌ای دو طبقه را به محل فعالیت خود تبدیل کرده بودند و در یک طبقه زندگی و در طبقه‌ای دیگر اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت برای هر سه متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده و مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *