45

بانک گردشگری حامی تیم ملی والیبال کشور

تصویر روز: هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹، با حضور تیم ملی ایران در ژاپن در حال برگزاری است و بانک گردشگری، حامی رسمی تیم های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات است. تیم ملی والیبال ایران درهفته اول لیگ ملت های ۲۰۱۹ توانست با ۳ برد متوالی بدرخشد و با صدرنشینی به هفته دوم پای بگذارد.
بانک گردشگری در سال ۱۳۹۶، به عنوان حامی اصلى مالی والیبال ایران تا پایان سال ٢٠٢٠ میلادی از سوی کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون والیبال انتخاب ومعرفی شد. در این راستا تفاهم ‌نامه همکاری از ابتدای سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال منعقد شد و بر اساس آن بانک گردشگری در کلیه رویدادها به عنوان اسپانسر تیم ‌های ملی حضور خواهد داشت.
بانک گردشگری در سال های گذشته، با حمایت از مسابقات و تیم های ورزشی مختلف، توانسته است عملکرد خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی داشته باشد. این بانک در نخستین کنفرانس ملی برند پایدار در سال ۹۴ که با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی برگزار شد، موفق به کسب نشان مسئولیت پذیری اجتماعی گشت. از جمله حمایت های بانک گردشگری از ورزش کشور، می توان به مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا، مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، مسابقات آزاد تراپ بانوان کشور، حمایت از تیم ملی والبیال و … اشاره کرد. یکی از فعالیت های بانک گردشگری در حوزه ورزش، حمایت از دومین دوره مسابقات اسکی خیریه اتاق ایران و سوییس در سال ۹۴ است، که در پیست دربند سر برگزار شد و تمام درآمد حاصل از برگزاری آن به تجهیز مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در مناطق محروم استان خوزستان اختصاص یافت. در همین سال، اولین المپیاد ورزشی بانک گردشگری با هدف ایجاد نشاط و همچنین گسترش فرهنگ ورزش در بین کارکنان بانک گردشگری نیز برگزار شد. بانک گردشگری همچنین در سال ۹۴ حامی یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام ایران زمین شد. این دوره مسابقات در سبک شوتوکان و در دو رشته کاتا و کومیته برگزار شد و بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار از ۷ کشور حضور داشتند.
مسئولیت اجتماعی، مجموعۀ وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند انجام دهد و بانک گردشگری در سال های اخیر با تمرکز بر ورزش کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های اجتماعی برداشت.

سیدعبدالله میرحسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *