جزئیات برنامه های استیج اینوتکس ۲۰۱۹

تصویر روز: مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری جزئیات برنامه های پیش بینی شده در استیج اینوتکس ۲۰۱۹ را تشریح کرد.

رضا غیابی مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با اشاره به برنامه های امسال استیج در نمایشگاه، توضیح داد: بر اساس تحقیق مفصلی که با حضور فعالین استارتاپی و دبیرخانه اینوتکس انجام شد، چالش های اکوسیستم امروز استارتاپی کشور به دست آمد و پس از آن بود که پی بردیم چه کسانی باید به استیج بیایند.
وی با بیان این که استیج یکی از نقاط قوت نمایشگاه نوآوری و فناوری است و امسال نیز به صورت پررنگی در خدمت اهداف این رویداد خواهد بود، افزود: این اساس مهم ترین بخش های استیج اینوتکس ۲۰۱۹ عبارتست از: طرح از چالش ها و فرصت های اکوسیستم فناوری خاورمیانه، توسعه فضای نوآورانه کشور، مدیریت منابع انسانی در استارتاپ ها، تعامل با تیم های مختلف به صورت دورکاری، بررسی تکنولوژی های نوآورانه مثل هوش مصنوعی و بلاک چین، داستان های موفقیت و شکست، پنل صادرات، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با نمونه های انجام شده، چالش های برندینگ و تبلیغات، روابط عمومی. استیج، در عین حال مسابقه اینوتکس پیچ که رقابت سالانه بین تیم های استارتاپی است و در آن ایده های نوآورانه رقابت می کنند و یک برنده از بین آنها انتخاب می شود، را پوشش می دهد.
وی با ذکر اینکه بیش از ۶۰ سخنران در استیج اینوتکس سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: در این برنامه مدیران عامل شرکت های موفق استارتاپی مثل شرکت های بامیلو، علی بابا، اسنپ و کافه بازار نیز حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد، همچنین نمایندگان بین المللی از کشورهای مختلف مثل مالزی، ترکیه و هند هم در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.
غیابی با ذکر اینکه افتتاحیه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان و دبیر همایش در استیج اینوتکس برگزار خواهد شد، ادامه داد: استیج اینوتکس یک ابررویداد است که بیش از۲۰ ساعت محتوای نوآورانه طی ۴ روز شامل پنل، سخنرانی و مباحثه به مخاطبان عرضه می کند. وی در پایان با بیان اینکه از آنجایی که استارتاپ ها نیاز به دانش سرمایه و شبکه دوستان و همراهان دارند استیج سعی می کند قسمت دانش نمایشگاه را رو پوشش بدهد، خاطرنشان کرد: در این راستا هم از محتوای تروجیی استفاده کرده ایم تا مردم با بحث استارتاپی آشنایی پیدا کنند و هم از محتوای تخصصی تا اکوسیستم استارتاپی را با واقعیت امروز ایران به طرز عمل گرایی آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *