tolid khodro

۱۶ هزارخودروی ناقص تکمیل و تحویل مشتریان شد

تصویر روز: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری را آغاز کرده و در روزهای اخیر ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.

به گزارش تصویر روز نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامین نیاز مشتریان از سویی و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

علیرضا بخت آزما با اشاره به مشکلات تحمیلی ایجاد شده به دلیل تحریم های ظالمانه گفت: در حال حاضر سازندگان نیز با شرایط جدید منطبق شده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، زنجیره تامین درحال بازگشت به شرایط عادی است.

وی با بیان این که کارگروه های ویژه ای برای هم افزایی و همکاری در تمامی زمینه های تامین، برنامه ریزی و شرکت های قطعه ساز تشکیل شده گفت: در روزهای تعطیل اخیر کارکنان در واحدهای مرتبط به صورت سه شیفت در محل کار حاضر شدند و توانستند عدد تجاری سازی خودروهای ناقص را به بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو افزایش دهند.

بخت آزما تصریح کرد: در روز عید سعید فطر تعداد دوهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تحویل مشتریان داده شده است.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بررعایت تمامی شاخص های استانداردی و کیفیت در فرآیند تجاری سازی خودروها گفت: به مشتریان اطمینان می دهیم که با برنامه ریزی منسجم، قطعات تامین و بر روی خودروها نصب شده و فرآیند تجاری سازی بدون هرگونه تخطی از استانداردهای کیفی انجام شده است.

بخت آزما خاطرنشان کرد: هیچ تولیدی خارج از فرآیند و چارچوب استاندارد کیفیت اجازه تجاری سازی ندارد. وی به حداقل رساندن تولید خودروی ناقص را از اهداف تعیین شده دانست و گفت: با تثبیت تجاری سازی روزانه دوهزار دستگاه، در هفته های آینده تیراژ تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو را روزانه به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه و در نهایت ۳ هزار دستگاه خواهیم رساند. خودروهای کف کارخانه در زمان مناسب و با کیفیت مطلوبی به دست مشتریان خواهد رسید.

بخت آزما افزود: درحال حاضر روند تکمیل خودروهای ناقص به صورت مداوم از سوی مدیرعامل گروه پایش می‌شود و تمامی تیم های عملیاتی و اجرایی موظف به پاسخگویی هستند.

وی تصریح کرد:‌ سازنده ها نیز همدل و همراه با ایران خودرو درحال تامین قطعه هستند و با آغاز تزریق نقدینگی، چرخه تامین به شرایط بهتری بازگشته است.

بخت آزما در پایان با بیان این که به زودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسیر بحرانی و با تامین قطعات، خودروها بدون درنگ تکمیل و به دست مشتریان می رسد.

گفتنی است، خودروهای تجاری سازی شده شامل گروه ۲۰۶، دنا، دناپلاس، رانا، پژو ۲۰۷، تندر۹۰ پلاس و اتوماتیک، تندر۹۰،‌ سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۰۸ بوده که در روزهای اخیر به مشتریان تحویل داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *