236968

نشست هم اندیشی کارکنان تأمین اجتماعی

باعث افتخار است که کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بیان مشکلات مراجعه کنندگان را بر طرح مسائل پرسنلی ترجیح می‌دهند
تصویر روز: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: از دریافت نقطه نظرات دلسوزانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استقبال می‌کنیم و باعث افتخار است که بسیاری از کارکنان سازمان در جلسات هم‌اندیشی و در فرصتی که برای بیان دیدگاه‌های خود در اختیار دارند، بیان دغدغه‌های حرفه‌ای و رفع مشکلات مراجعه کنندگان را بر طرح مسائل شخصی و پرسنلی ترجیح می‌دهند.

به گزارش تصویر روز، محمد حسن زدا در نشست هم اندیشی با کارکنان تأمین اجتماعی ادارت کل شرق تهران و شهرستان‌های استان تهران گفت: با برگزاری جلسات هم اندیشی امیدواریم بتوانیم از نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارکنان سازمان مطلع شویم و پاسخگوی سوالات این عزیزان باشیم.

وی بر لزوم ایجاد معاونت منابع انسانی در این سازمان تأکید کرد و گفت: جذب، نگهداشت، ارتقاء و بازنشستگی نیروی انسانی از مسائل بسیار مهم برای سازمان تأمین اجتماعی است و بایستی بهبود شرایط همکاران با جدیت بیشتری پیگیری شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به وجود کارکنانی با ردیف‌های شغلی ستاره دار در این سازمان گفت: استفاده از ردیف‌های ستاره دار بایستی بسیار محدود و در موارد ضروری باشد اما در حال حاضر حدود ۱۶۰ نفر از کارکنان دارای اینگونه ردیف‌ها هستند که بایستی در اسرع وقت در این زمینه بازنگری شود.

زدا با بیان اینکه میزان مراجعات و فشار کاری در واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی بسیار زیاد است، گفت: از زحمات و تلاش‌های همکاران برای رسیدگی به خواسته‌های مراجعه کنندگان تشکر می‌کنم و امیدوارم با توسعه خدمات غیرحضوری شاهد کاهش مراجعات مردم به واحد‌های اجرایی باشیم.

وی توسعه خدمات غیرحضوری و بهره‌برداری از فن آوری اطلاعات را اولین اولویت سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقداماتی که برای استفاده از فن آوری اطلاعات صورت گرفته، مبتنی بر تبدیل کارهای اداری دستی به الکترونیکی بوده است اما بعد از این بایستی فرآیندهای کاری را نیز براساس بهره برداری از فن آوری بازنگری کنیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه کارکنان این سازمان ارائه خدمات به نیمی از جمعیت کشور را برعهده دارند، گفت: با تلاش‌های خستگی ناپذیر و همت بلند همکاران تلاش می‌کنیم که تأمین اجتماعی باعث افتخار و سربلندی نظام اسلامی در خدمت به جامعه زحمت کش و مولد کشور باشد.

زدا افزود: تأمین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه‌ای است و بودجه ۱۲۲ هزار میلیارد تومانی این سازمان بدون اتکاء به منابع دولتی، با تلاش کارکنان وصول و برای خدمت به جامعه تحت پوشش هزینه می‌شود. این گردش مالی بزرگ و خدمات گسترده با تلاش همکاران صادق و توانمند درحال انجام است.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این جلسه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با کارکنان و دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنان را ابتکاری بسیار خوب دانست و گفت: بیان انتقادات و دیدگاه‌های کارکنان به صورت مستقیم و رودررو با مدیریت سازمان بدون تردید منجر به ایجاد فضای کاری بسیار مناسب و شفاف می‌شود و تعلق خاطر کارکنان نسبت به سازمان را بالاتر می‌برد.

داود سعد زاده، معاون بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی برای بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کارکنان است و همکاران به صورت صریح و شفاف به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

کارکنان ادارت کل و واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران و شرق تهران نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان به ۶ نفر از افرادی که بهترین مطالب را بیان کرده‌اند به انتخاب هیأت داوران سه نفره ای از کارکنان، جوایز نقدی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *