pahpad

یمن: غیرنظامیان در امارات و عربستان از فرودگاه ها دور شوند

تصویر روز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از غیرنظامیان در امارات و عربستان خواست از فرودگاه ها و مراکز نظامی دور شوند.

به گزارش تابناک یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: هدف قرار گرفتن فرودگاه ها با موشک کروز در راستای دفاع از خویشتن و پاسخ مشروع به تجاوز و محاصره و بسته ماندن فرودگاه به مدت پنج سال است.

وی افزود: در برابر لجاجت و کینه توزی کشورهای متجاوز و ادامه شیوه تجاوزکارانه نظامی، اقتصادی و انسانی، ما از هیچ تلاشی برای بازدارندگی در برابر دشمن و پایان دادن به ظلم آن دریغ نمی‌کنیم.

هشدار انصارالله به غیرنظامیان اماراتی و عربستانی برای دور شدن از فرودگاهها و مراکز نظامی/بیانیه مشترک آلمان و امارات در خصوص «ایران»/انهدام برج مراقبت فرودگاه بین‎المللی ابها عربستان/آمریکا: فروش سلاح به عربستان پیامی برای ایران است!

سریع بیان کرد: از غیرنظامیان در کشورهای متجاوز می‌خواهیم از همه فرودگاه ها و مراکز نظامی دور شوند. تا زمانی که حمله ددمنشانه و محاصره ظالمانه ضد یمن جریان دارد، متجاوزان باید بدانند که ما دست بسته نخواهیم ماند.

انهدام برج مراقبت فرودگاه بین‎المللی ابها عربستان

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن می‎گوید که شلیک موشک به سمت فرودگاه ابها در استان عسیر عربستان، موجب تخریب برج مراقبت این فرودگاه شده است.

نیروهای یمنی صبح روز چهارشنبه فرودگاه ابها را با موشک کروز هدف قرار دادند.

این مقام نظامی یمن اظهار داشت، عملیات موشکی از سوی نیروهای یمنی پاسخی به جنایات متجاوزان و محاصره ملت یمن بود.

در همین حال، ائتلاف متجاوز سعودی در بیانیه‎ای ضمن اذعان به عملیات موشکی نیروهای یمنی اعلام کرد، بر اثر شلیک موشک از یمن به سمت فرودگاه بین المللی ابها دستکم ۲۶ تن زخمی شدند.

ائتلاف سعودی همچنین مدعی شده که موشک نیروهای یمنی به سالن انتظار فرودگاه اصابت کرده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه ضمن بیان این که بانک اهداف نیروهای یمنی روز به روز در حال گسترش است، گفته بود که نیروهای یمنی اقدامات غافلگیرکننده زیادی برای عربستان و امارات دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *