rahmani.vazir .1

وزیر صنعت :اقدامات خوب میدکو باید به مردم اعلام شود

تصویر روز:  وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست ما این است نیروهای بومی در فعالیت ها جذب شوند و همه واحدهای صنعتی موظف هستند گردش مالی خود را تا جای ممکن به همان منطقه ببرند.

رضا رحمانی  در کارگروه رفع موانع تولید صنایع و معادن زرند افزود: اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه ایمنی کارگران که سرمایه‌های ما هستند و بهبود شرایط کاری پیگیری کنیم تا مشکلشان رفع شود و امسال در مورد ایمنی تجهیزات، تسهیلاتی را داشتیم که به استان کرمان اختصاص دادیم.

وی تصریح کرد: این یک رسالت است که ایمنی کارگران را داشته باشیم و سرمایه اصلی ما کارگران و مهندسان هستند، امیدواریم که بتوانیم مشکلات این قشر را رفع کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر خود به استان کرمان گفت: در این سفر جمع بندی خوبی داشتیم و چندین افتتاح در این استان در نوبت داریم.

وی بیان کرد: شرکت میدکو کار بسیار بزرگی در منطقه انجام داده و این عملکرد باید به گوش مردم برسد تا مردم روحیه بگیرند و حتماً باید سرمایه گذاری ها را اصحاب قلم منتشر کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه خود اصناف باید همت کنند و نظارت اصلی را داشته باشند افزود: در خصوص معادن زغال سنگ در دولت مصوبه‌ای داریم که مشکل این معادن حل شود.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: در این مدت کم ۲ بار جلسه با فعالان زغال سنگ داشتم و بنا شد که مشکلات را حل کنیم اما برخی مسائل شدنی نیست مانند واگذاری‌ها و به راحتی امکان بازگشت به ایمیدرو را ندارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: دشمن به دنبال تعطیلی صنعت ما بود اما این پروژه‌ها را دیدم احساس کردم که فتح این جبهه را داریم و آینده شهرستان زرند حتماً متفاوت است و بزودی جشن پایان بیکاری در زرند را می‌گیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرستان زرند از از مجتمع معدن سنگ آهن جلال آباد، مجتمع کک سازی و فولاد سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان و شرکت واگن سازی پلور سبز بازدید کرد.

پروژه آبگیری و بازیافت آب کارخانه کنسانتره فکور صنعت زرند به عنوان پروژه زیست محیطی و اولین واحد آبگیری از باطله در ایران، امروز (جمعه) با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته بمنظور بازدید و افتتاح چندین کارخانه و طرح اقتصادی و صنعتی وارد استان کرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *