photo2019 06 1810 22 12 1c0

احداث ۳ مدرسه در خوزستان توسط بانک پاسارگاد

تصویر روز: بانک‌ پاسارگاد در راستای برنامه اساسی و بنیادین خود در سال جاری برای کمک به هم‌میهنان سیل‌زده و جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، عملیات ساخت ۳ مدرسه دیگر را در استان خوزستان آغاز کرد.
به گزارش تصویر روز این بانک کلنگ ساخت ۳ مدرسه در روستاهای مالک‌اشتر، زبید دبات و خشه سلمان سردال را در استان خوزستان و با حضور فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار، بخشدار منطقه و مسئولان محلی بر زمین زد. بانک‌پاسارگاد در مجموع ۱۵ مدرسه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان، جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان در این مناطق خواهد ساخت. پیش از این نیز ساخت ۱۶ مدرسه، در مجموع ۵۰ کلاس درس، در مناطق سیل‌زده استان لرستان آغاز شده‌بود.

بر اساس این خبر، معاون عمرانی استانداری خوزستان ضمن قدردانی از بانک‌پاسارگاد به‌دلیل توجه ویژه به مسئولیت‌های‌اجتماعی و تحقق بخشیدن به وعده‌های داده شده با حمایت از هم‌وطنانمان در حادثه سیل، این اقدامات را بسیار ارزشمند و ستودنی خواند و اظهار داشت: اراده ملی برای رفع مشکلات، ستودنی است.

اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل و معاون بانک‌پاسارگاد نیز با اشاره به تلاش این بانک برای عمل به رسالت‌های اجتماعی عنوان کرد: بانک‌پاسارگاد در راستای عمل به فرامین مقام‌معظم رهبری مبنی بر توجه به امر مهم مدرسه‌سازی، مهم‌ترین برنامه‌ی خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده، مشارکت در ساخت مدرسه تعیین کرده‌است. وی با اشاره به جایگاه ارزشمند استان خوزستان، این استان را به‌عنوان خورشیدی در منظومه شمسی ایران خواند.

دوستی در ادامه با اشاره به اقدامات، پروژه‌ها و طرح‌های این بانک در راستای رونق تولید و اشتغالزایی در کشور، یکی از اهداف اصلی گروه مالی پاسارگاد را اشتغالزایی عنوان کرد.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد پس از وقوع حادثه دلخراش سیل، با تشکیل ستاد پشتیبانی جهت برنامه‌ریزی بهتر برای حمایت از هم‌میهنان سیل‌زده، کمک‌های خود را به این مناطق آغاز کرد. در همین راستا مقرر شد که در سال جاری، کل بودجه‌تبلیغاتی بانک، صرف مشارکت در بازسازی و ساخت مدارس تخریب‌شده در مناطق سیل‌زده شود. علاوه بر مشارکت در ساخت مدارس، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی به این امر خطیر، اهدای نقدی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، ارسال ۹۰۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل ۴۰۰ دستگاه تلویزیون‌ و ۵۰۰ دستگاه اجاق گاز برای توزیع در استان گلستان، ارسال ۲۵۰ هزار بطری آب و ۱۳۵۰ تخته پتو و … بخشی از کمک‌های بانک‌ پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است. بانک‌پاسارگاد تا رفع کامل مشکلات و بازگشت هم‌وطنان به زندگی عادی، با استمرار حمایت‌های خود، در میان آنان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *