افتتاح مرکز چهارم فینووا در سنندج

تصویر روز: مرکز نوآوری فینووا، چهارمین شعبه خود را پس از استقرار در دانشگاه‌های: صنعتی امیرکبیر و علامه طباطبائی و شهر مشهد، در پارک علم و فناوری کردستان و با همکاری شرکت کاردوک، افتتاح کرد.
این افتتاحیه، با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فنّاوری اطّلاعات و تعدادی از معاونان ایشان، استاندار کردستان، نمایندگان مجلس، مدیران استانی و سیدحامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا وابسته به بانک آینده، برگزار شد.
در این رویداد، آذری جهرمی، ضمن گفت‌وگو با تیم‌های حاضر در مرکز نوآوری فینووا، گسترش ارائه خدمات و تجربیات به استارت‌آپ‌ها، از طریق راه‌اندازی فضاهای کار اشتراکی و داشتن چنین رویکردی از سوی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا را، تحسین کرد.
هم¬چنین، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، افتتاح این مرکز را، در راستای مسئولیت اجتماعی بانک آینده خواند و گفت: توانائی و ظرفیت خوبی در بین جوانان ایرانی وجود دارد که باید با تأسیس این مراکز، به رشد آن¬ها، کمک کرد.
شایان ذکر است؛ فینووا، به¬عنوان یک مرکز کار اشتراکی، با همت بانک آینده، دانشگاه¬ها و مراکز علمی مذکور، به تیم‌ها و استارت‌آپ‌های استان کردستان در حوزه‌های مختلف، خدمات ارائه خواهد داد.
یادآور می¬شود؛ پیش از این و در دهم دی‌ماه سال گذشته بود که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در جریان سفری یک¬روزه، فضای کار اشتراکی فینووا را در مرکز نوآوری مشهد، افتتاح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *