baran.5

پنج روز بارانی برای ۸ استان

تصویر روز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی باران ۵ روزه در برخی استان‌های کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود.

بر اساس نقشه‌های عمدیدی و آینده‌نگری در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. این شرایط را روز یکشنبه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس روی می‌دهد.

دوشنبه ۱۷ تیرماه برای شمال استان‌های آذربایجان‌ غربی و شرقی و هرمزگان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش شدی باد موقتی و برای ارتفاعات مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

بعدازظهر سه شنبه در شمال آستان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار پراکنده گاهی صاعقه و وزش باد شدید موقتی و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده برای شرق استان‌ گلستان و شمال خراسان شمالی بارش و وزش باد پیش بینی شده است.

طی ۵ روزی آینده برای نوار شرقی کشور، جنوب سمنان، شمال یزد، شمال اصفهان، قم، جنوب تهران، مرکزی و جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد در پاره‌ای نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. به گزارش تسنیم ، همچنین طی سه روز آینده دریای عمان و امروز خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *